ΤΙ ΤΡΩΕΙ Ο ΖΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΟΣ;
![]()
ÂëÝðåéò åêåßíï ôï âïõíü ðïõ ìïéÜæåé ìå êåñÜóé;
Ðáíôùò åéíáé íá óå ðçãáéíåé ç ìðáëá ôåëéêá...
Ïóï áó÷åôïò åéíáé áõôïò ï Ìðëáíêï áëëï ôïóï ôïí ðáíå êáé ïé öáóåéò êáé âáæåé óõíå÷åéá ãêïë...![]()
Ï ÊÏÓÌÏÓ ËÅÅÉ ÈÅÏÓ ÅÌÅÉÓ ÏËÕÌÐÉÁÊÏÓ
αφου τον εχουν για θεο φανταζομαι τι μπαλα ξερουν εκει περα.
Εμένα ο Μπλάνκο μου θυμίζει τον Βασίλη Δημητριάδη που έιχε κάποτε το ΑΕκάκι... Άμπαλος κι εκείνος αλλά κατά ένα μυστήριο τρόπο ότι αρτσουμπαλιά κι αν έκανε έμπαινε γκολ. Έτσι και ο αργεντινός... ότι κάνει πιάνει... απίστευτη ρέντα
Èñýëïò: Ç ìüíç ïìÜäá ðïõ ðáßæåé ôçí ðéï åëêõóôéêÞ ìðÜëá óôçí ÅëëÜäá (üôáí ãïõóôÜñåé!!!)
Ìå åìöáíßóåéò ôýðïõ ÊáëáìáñéÜò, ÅñãïôÝëç êé ÁóôÝñá Ôñßðïëçò äåí áîßæïõìå ôßðïôá
sabar77 (13-02-08)
i maska toy eleipe....toy kolofardoy!!!!!
Ìðáôóïß ðáíôïý êáé åìåßò ìå íôïõ ãéá ôçí áññþóôéá ìáò ðáíôïý!!!!!!!!!!!
σαν μασκα ομορφιας ειναι αυτη που φορανε οι gay.
Ëßãïò êáé... äé÷áóìÝíïò ï êüóìïò
Ðåñßðïõ 10.000 ößëáèëïé âñÝèçêáí óôï ÏÁÊÁ. ÊÜôé ôï ôóïõ÷ôåñü êñýï êáé ç áðåñãßá óôéò óõãêïéíùíßåò, áëëÜ êõñßùò ç áãùíéóôéêÞ êñßóç ôçò ïìÜäáò êñÜôçóáí ôïí êüóìï ôçò ÁÅÊ ìáêñéÜ áðü ôéò åîÝäñåò êáé óôç æåóôáóéÜ ôïõ óðéôéïý. ÌåôÜ ôçí åðßôåõîç ôïõ ãêïë ôçò ×åôÜöå, ìåñßäá ïðáäþí (êõñßùò áðü ôçí åîÝäñá ôçò «Original») Üñ÷éóáí íá öùíÜæïõí ñõèìéêÜ
«êïßôá ðþò êáôÜíôçóåò ôçí ÁÅÊ êïíôÝ»,
áðåõèõíüìåíïé óôïí ÍôÝìç ÍéêïëáÀäç. Ìßá Üëëç ìåñßäá áðïäïêßìáóå ôï óõãêåêñéìÝíï óýíèçìá, áëëÜ üëïé «åíþèçêáí» ìåôÜ ôï ãêïë ôçò éóïöÜñéóçò áðü ôïí ÌðëÜíêï.
«Ìïõ Ýäùóáí ðïäÞëáôï ãéá íá áíôéìåôùðßóù ôåèùñáêéóìÝíá»
«Ìïõ Ýäùóáí Ýíá ðïäÞëáôï ãéá íá áíôéìåôùðßóù ôåèùñáêéóìÝíá.ÊáèáñÜ, ç ÁÅÊ äåí Ý÷åé ôçí ðñïïðôéêÞ ôïõ Ïëõìðéáêïý Þ ôïõ Ðáíáèçíáúêïý. Ôï êáëïêáßñé, ôï ìðÜôæåô ãéá ôéò ìåôáãñáöÝò Þôáí ìüëéò Ýíá åêáôïììýñéï åõñþ êé áõôü åßíáé ðïëý ëßãï ãéá íá áíôéìåôùðßóåéò ôïõò äýï ìåãÜëïõò. Ç ìüíç ìåãÜëç ìåôáãñáöÞ ðïõ êÜíáìå Þôáí ôïõ ÑéâÜëíôï êé áõôüò Þôáí 36 åôþí êáé ðñïóùðéêüò ìïõ ößëïò», L.Ferrer
[Ìüíï åããåãñáììÝíïé ÷ñÞóôåò ìðïñïýí íá äïõí ôá links. ]
Ùñáéïò ôñïðïò íá îåêéíá ç ìåñá. Óïõ öôéá÷íïõí ôç äéáèåóç áõôïé ïé Áåêôæçäåò.
panty (14-02-08)
ειπες τιποτα λαθος ο φερρε;ετσι ειναι.επιτελους ειπε την αληθεια.
"Áßóéï ôÝëïò Ý÷åé ç ðåñéðÝôåéá ôçò õãåßáò ôïõ ×Üéìå ÃêáâéëÜí. Ï ìÝóïò ôçò ×åôÜöå ôñáõìáôßóôçêå óïâáñÜ óôç ÷èåóéíÞ áíáìÝôñçóç ìå ôçí ÁÅÊ, üôáí ìåôÜ áðü ìßá åíáÝñéá óýãêñïõóç ìå ôïí ÁñïõáìðáñÝíá ðñïóãåéþèçêå ìå ôï êåöÜëé óôïí áãùíéóôéêü ÷þñï. «ÖïâÞèçêá ðùò èá ìåßíåé áíÜðçñïò. ¹ìïõí ðïëý êïíôÜ ôïõ êáé åßäá ðùò åß÷å óðáóìïýò, åíþ ôïõ åß÷å ãõñßóåé ç ãëþóóá», äÞëùóå ï óõìðáßêôçò ôïõ, Êïóìßí Êüíôñá.
Ï ðñþçí Üóïò ôçò ÂáëÝíèéá äéáíõêôÝñåõóå óôï íïóïêïìåßï õðü éáôñéêÞ ðáñáêïëïýèçóç êáé ìå ôç óõíïäåßá ôïõ ãéáôñïý ôçò ïìÜäáò, ùóôüóï ç êáôÜóôáóÞ ôïõ äåí åìðíÝåé áíçóõ÷ßá, êáèþò Ý÷åé áðëþò Ýíá áéìÜôùìá óôïí áõ÷Ýíá. ÌåôÜ ôá ðñþôá ëåðôÜ ôïõ ôñáõìáôéóìïý ôïõ, áíÝêôçóå ôéò áéóèÞóåéò ôïõ êáé êéíïýóå êáíïíéêÜ ôá Üêñá ôïõ. ÌÜëéóôá åíôüò ôçò çìÝñáò áíáìÝíåôáé íá áíá÷ùñÞóåé ãéá ôç Ìáäñßôç, üðïõ èá åîåôáóôåß åê íÝïõ."
ÐÜëé êáëÜ ôï ðáëéêáñÜêé. ¼ôáí ôï åßäá íüìéæá üôé èá Ýìåíå óôïí ôüðï.
Faithful (14-02-08)
ÄõóÜñåóôï Þôáí ôï êëßìá ãéá ôïí ÍôÝìç Íéêïëáßäç, ìåôÜ ôçí åðßôåõîç ôïõ ãêïë ôïõ Íôå Ëá ÑÝíô ãéá ëïãáñéáóìü ôçò ×åôÜöå. ÁìÝóùò ìåôÜ ôçí «øõ÷ñïëïõóßá» ãéá ôçí ÁÅÊ, ï êüóìïò ôçò öþíáæå, «ÏÝ, ïÝ, ïÝ, ãéá êïßôá ðùò êáôÜíôçóåò ôçí ÁÅÊ, ñå êïíôÝ» êáé «ÍôÝìç ã... êáé Üíôå ðáñáéôÞóïõ», äåß÷íïíôáò ôçí ïñãÞ ôïõò êáé ôçí áãáíÜêôçóç ôïõò ãéá ôçí êáôÜóôáóç ãéá ôçí êáôÜóôáóç, óôçí ïðïßá âñÝèçêå ï áãáðçìÝíïò ôïõò óýëëïãïò, áðü ôéò ëÜèïò êéíÞóåéò ôïõ ðñïÝäñïõ ôçò.
Ôï ìüíï ðïõ èá Ý÷åé íá èõìÜôáé ï Íéêïëáßäçò áðü ôá óõíèÞìáôá åßíáé áõôü ðïõ áêïýóôçêå áðü ôçí ìåñéÜ, ìéáò ìéêñüôåñçò ìåñßäáò ôïõ ößëáèëïõ êïéíïý ôçò Åíùóçò ðïõ öþíáîå «åßóôå ìáë�êåò», ðñïóðáèþíôáò íá ôïõò êÜíåé íá óôáìáôÞóïõí.
ÊáôÜ ôá Üëëá, áíôéäñÜóåéò áðü ôïí êüóìï õðÞñ÷áí êáé óå Üëëåò óôéãìÝò ôïõ áãþíá, üðùò ôçí óôéãìÞ üðïõ ìðÞêå ï Ìáíïý óôïí áãùíéóôéêü ÷þñï, ùò áëëáãÞ êáé ï êüóìïò öþíáæå ôï óýíèçìá «ÉóìáÝë ÌðëÜíêï, ïÝ, ïÝ, ïÝ», ãéá íá ðÜñåé èÝóç óôï ó÷Þìá êáé ï Ýìðåéñïò åðéèåôéêüò. ÔåëéêÜ ï Áñãåíôßíïò áãùíßóôçêå ãéá 10 ëåðôÜ êáé äéêáßùóå ôï êïéíü ðåôõ÷áßíïíôáò ôï ãêïë ôçò éóïöÜñéóçò óôéò êáèõóôåñÞóåéò ôïõ ìáôò êáé óþæïíôáò ôçí «ðáñôßäá» ãéá ôçí ïìÜäá ôïõ.
καλα αυτοι δεν ηταν επου τον αποθεωνανε οταν εβαζε γκολ και ειδικα με μας;σε αυτους δεν ετρεχε ο καραγκιοζης και ανεβαινε τα καγκελα;πως αλλαζουν οι καιροι..
Ήρθε σαν τον κούκο για να φέρει την άνοιξη κι έφυγε σαν τα χελιδόνια. Ο άνθρωπος, ο προπονητής, ο δάσκαλος, ο καλός πατερούλης, ο ψυχολόγος, ο γραφικός, ο «παππούς της Μονόπολης», ο ξερόλας, ο έχων το αλάθητο του Πάπα, ο «άλλα λέω τη Δευτέρα κι άλλα την Τρίτη το πρωί».
Η αλήθεια είναι πώς κόντεψε να το ρημάξει το γραφικόμετρο, όταν μάλωνε σε κάθε αγώνα τους αντίπαλους παίκτες και προπονητές με ύφος Γυμνασιάρχη, όταν έριχνε όλα τα αναθέματα στους διαιτητές, στους παίκτες του, στο υλικό (για το οποίο εκείνος είχε εισηγηθεί), στο μικρό μπάτζετ (για το οποίο ήταν ενήμερος από την πρώτη στιγμή), οπουδήποτε πλην του εαυτού του.
Από το μοτίβο της ομάδας με μικρό μέσο όρο ηλικίας και προοπτική πρωταθλητισμού μετά από χρόνια αλλά για πολλά χρόνια, στο πρωτάθλημα εδώ και τώρα με μεταγραφές όπου ο νεότερος είχε προλάβει τον Ελευθέριο Βενιζέλο αμούστακο παιδί. Από τα χαμόγελα στις συνεντεύξεις τύπου, στα γκάζια και τις κορώνες. Από το πάμε για την υπέρβαση, στο «τι να κάνω με τον Ζεράλντο Άλβες κεντρικό αμυντικό;» Από το 4-4-2, στο ένας Θεός να μας πει τι σύστημα είχε στο κεφάλι του σε κάθε αγώνα. Πότε 1, πότε 2 και πότε 3 αμυντικά χαφ. Μία μέσα, μία έξω ο μόνιμος σκόρερ Μπλάνκο. Ο Παπασταθόπουλος στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό βρέθηκε δεξί μπακ, θέση που την γνωρίζει περίπου όσο και τη λίμνη του Κεμπέκ. Οι τερματοφύλακες σε διαρκές rotation, όσο τουλάχιστον ήταν υγιείς και οι δυο. Ο δεξιοπόδαρος μέσος Μπούρμπος, αριστερό μπακ σε νοκ-άουτ παιχνίδι για το Κύπελλο. Αυτά και άλλα πολλά θαυμαστά και θεάρεστα μας χάρισε ο φερέρ, ειδικά φέτος, με αποτέλεσμα η υπομονή της εξέδρας να στερέψει και η απογοήτευση της διοίκησης να ξεχειλίσει.
Βάλτε και ως μπόνους ότι «έφαγε» τον Ίβιτς, γιατί του χάλαγε ό,τι μεταγραφή πάλευε ο Σέρβος, με κόπο και ιδρώτα για να ρίξει την τιμή, κι έχετε ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Καλή επιτυχία Δον Φερέρ όπου κι αν πας (στη Μπέτις; Στη Μπέτις Βαλάση; Στη Μπέτις Μαγγίρα; Στη Μπέτις Αρβανίτη;) Στην πραγματικότητα, δεν θα λείψεις σε κανέναν.
Ãéá ôï ïíïìá óïõ,ôçí éóôïñéá...ãéá ôçí áãáðç ìïõ ôçí ìåãáëç, ãé'áõôï ðïõ äå èá êáôáëáâïõíå ïé áëëïé, ãéá ôá èñáíéá ìïõ ôá ãñáììåíá,ãéá ôá åéóôçñéá ðïõ êñáôçóá êïììåíá...
Τι να κάνει κι ο Φερέρ; Μετά από ένα χρόνο έγινε ένα με την κακομοιριά και την μιζέρια αυτής της ομάδας που πάντα παίζει με αντίπαλο πρώτα τη διαιτησία, μετά την αντίπαλη ομάδα και ποτέ με τον εαυτό της.
Αν ήμουν ΑΕΚτζής δεν θα έβλεπα κούπα σε κανένα άθλημα, δεν θα είχα γήπεδο, προπονητήριο, σταθερή και αξιόπιστη διοίκηση, θα έκανα μεταγραφές από τα αποφάγια των μεγάλων, θα αγαπούσα και θα μισούσα και θα λησμονούσα ένα βάτραχο, και θα ένιωθα πρωταθλητής κάθε Κυριακή αρκεί να με έβρισκε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Και στο τέλος κάθε Μάη για 13 συνεχόμενα χρόνια πίκρα.
Αν ήμουν βάζελος θα είχα σιχαθεί το ποδόσφαιρο.
Οπότε ευτυχώς που είμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ![]()
mpak (14-02-08)
Bookmarks