Φαντάζομαι, τύπε, πως ακόμα και στις εταιρείες αυτές υπάρχει ένα εύρος ποιότητας και τιμών. Οπότε, αν θες πάνω ράφι Πούμα, παίρνεις καλό πράμα, όπως φαντάζομαι παίρνει και η Ντόρτμουντ ή θα πάρει η Αρσεναλ αλλά αν θες κάτι πιο λάιτ, πας σε Ερυθρό Αστέρα και... Ολυμπιακό. Αντίστοιχα και στην Νίκη, αλλο πράμα το φανέλι της βάρκας, άλλο του Απόλλωνα και του μπαουγκάρα. Η εταιρεία από μόνη της, συμφωνώ πως δεν είναι η λύση στα πάντα.
Αυτό όμως που λένε πολλοί και συμφωνώ είναι πως η νίκη έχει βγάλει ωραία ριγωτά φανέλια όπως για πχ για Ατλέτικο. Το συγκεκριμένο φανέλι με δαφνοστεφανωμένο, θα έκανε σολντ άουτ.
Να το πάω και λιγάκι πιο πονηρά και μακριά; Ντίλι με νάικ ή αντίντας είναι πιο επικερδές από ντίλι με εξόριστη πούμα. Μπορείς πιο εύκολα να κάνεις χαρούλες σε παίκτες προωθόντας τους σε προσωπικές χορηγίες, ακόμα και να χτυπήσεις πιο άνετα παίκτες της νάικ. Οκ, δεν μπορείς να πάρεις τον Κριστιάνο αλλά σε ένα μεσαίο όνομα, θα έβαζε πλάτη και η εταιρεία. Το κάνει κατα κόρον σε ομάδες συμφερόντων της να πηγαίνει παίκτες συμφερόντων της με πρόσφατο δυνατό παράδειγμα τον Νεϊμάρ.
Bookmarks