Ετσι κι αλλιώς εγώ λίγο δύσκολο να έκανα από μόνος μου...
Λογικό, μιλάμε για κολοσσό όπως είναι η SONY, σιγά που δεν θα είχε καλυμμένο τον κώλο της...
Καλα αυτο ητανε ξεκαθαρο εξ αρχής. Αλλωστε δεν το είχαν καν "καλυμμένο" φόρα παρτίδα στο λέγανε οτι "και να χασεις και το σπίτι σου ακόμα εμείς δεν εχουμε καμία ευθύνη"
Η παραβίαση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του PSN ήταν η αφορμή να ξεκινήσουν οι μηνύσεις εναντίον της εταιρίας.
Έχουν περάσει 8 μέρες από τότε που το δίκτυο του Playstation έχει τεθεί εκτός λειτουργίας εξαιτίας μίας επίθεσης χάκερ και όλοι οι χρήστες έχουν αρχίσει να ανησυχούν μετά την ανακοίνωση της εταιρίας οτι τα προσωπικά τους στοιχεία έχουν διαρρεύσει.
Με αφορμή αυτό, ο Kristopher Johns που μένει στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ κατέθεσε μήνυση εναντίον της Sony εκ μέρους μιας ομάδας ατόμων που επηρεάστηκαν από την διακοπή της υπηρεσίας.
Έτσι σύμφωνα με τον Kristopher Johns αφού η εταιρία δεν είναι σε θέση να διατηρήσει ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του PSN, με αποτέλεσμα αυτά να πέσουν σε λάθος χέρια, ζητάει να πάρουν πίσω όλοι τα λεφτά που έχουν δώσει για την ελαττωματική κονσόλα, καθώς και να αναλάβει η Sony κάθε έξοδο που θα προκύψει από παράνομη χρήση των πιστωτικών καρτών των χρηστών.
Τέλος η Sony από την πλευρά της, δεν έχει κάνει καμία δήλωση για το θέμα αυτό.
Η παραβίαση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του PSN ήταν η αφορμή να ξεκινήσουν οι μηνύσεις εναντίον της εταιρίας.
Έχουν περάσει 8 μέρες από τότε που το δίκτυο του Playstation έχει τεθεί εκτός λειτουργίας εξαιτίας μίας επίθεσης χάκερ και όλοι οι χρήστες έχουν αρχίσει να ανησυχούν μετά την ανακοίνωση της εταιρίας οτι τα προσωπικά τους στοιχεία έχουν διαρρεύσει.
Με αφορμή αυτό, ο Kristopher Johns που μένει στην Αλαμπάμα των ΗΠΑ κατέθεσε μήνυση εναντίον της Sony εκ μέρους μιας ομάδας ατόμων που επηρεάστηκαν από την διακοπή της υπηρεσίας.
Έτσι σύμφωνα με τον Kristopher Johns αφού η εταιρία δεν είναι σε θέση να διατηρήσει ασφαλή τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του PSN, με αποτέλεσμα αυτά να πέσουν σε λάθος χέρια, ζητάει να πάρουν πίσω όλοι τα λεφτά που έχουν δώσει για την ελαττωματική κονσόλα, καθώς και να αναλάβει η Sony κάθε έξοδο που θα προκύψει από παράνομη χρήση των πιστωτικών καρτών των χρηστών.
Τέλος η Sony από την πλευρά της, δεν έχει κάνει καμία δήλωση για το θέμα αυτό.
Καλά αν ψωνίζεις στο PSN με οτιδήποτε άλλο εκτός από προπληρωμένη κάρτα πρέπει να είσαι ή κουτός ή να πηγαίνεις γυρεύοντας.
Γιατί εκτός από τον αριθμό πιστωτικής κάρτας δεν βρίσκω κάποιο άλλο σοβαρό προσωπικό δεδομένο.
Long Text Frame - Διαβάστε αν θέλετε με το κουμπάκι 'Εμφάνιση' το κείμενο:
Αξιότιμε πελάτη του PlayStation Network/Qriocity:
Όπως διαπιστώσαμε, μεταξύ 17ης και 19ης Απριλίου 2011 ορισμένες πληροφορίες λογαριασμών χρηστών στις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity τέθηκαν σε κίνδυνο λόγω μιας παράνομης και μη εξουσιοδοτημένης εισβολής στο δίκτυό μας. Σε απάντηση στην εν λόγω εισβολή, προβήκαμε στις εξής ενέργειες:
Απενεργοποιήσαμε προσωρινά τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity,
Αναθέσαμε σε μια ανεξάρτητη, αναγνωρισμένη εταιρεία ασφάλειας να διεξαγάγει διεξοδική έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη, και
Λάβαμε ταχύτατα μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας και της υποδομής του δικτύου μας, ανακατασκευάζοντας το σύστημά μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών.
Εκτιμούμε βαθύτατα την υπομονή και την κατανόησή σας ενώ εμείς προβαίνουμε σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την επίλυση των ζητημάτων αυτών όσο το δυνατό πιο σύντομα και πιο αποτελεσματικά.
Παρότι οι λεπτομέρειες του περιστατικού ακόμη ερευνώνται, πιστεύουμε ότι ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο απέκτησε παράνομα τις ακόλουθες πληροφορίες που μας έχετε παράσχει: όνομα, διεύθυνση (πόλη, νομός/δήμος, ταχυδρομικός κωδικός), χώρα, διεύθυνση email, ημερομηνία γέννησης, κωδικός πρόσβασης, όνομα χρήστη για σύνδεση στο PlayStation Network/Qriocity, και ψευδώνυμο/online ID (ηλεκτρονικό αναγνωριστικό) για το PSN. Σε κίνδυνο επίσης ενδέχεται να έχουν τεθεί τα δεδομένα του προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών και της διεύθυνσης τιμολόγησης (πόλη, νομός, ταχυδρομικός κωδικός), καθώς και οι ερωτήσεις ασφάλειας για τον κωδικό πρόσβασης στα PlayStation Network/Qriocity. Εάν είχατε εξουσιοδοτήσει ένα δευτερεύοντα λογαριασμό για προστατευόμενο μέλος σας, το εν λόγω μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ενδέχεται να έχει αποκτήσει και τα αντίστοιχα στοιχεία του προστατευόμενου μέλους σας. Αν και προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες για παράνομη πρόσβαση σε στοιχεία πιστωτικών καρτών, δεν είμαστε σε θέση να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Εάν έχετε παράσχει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του PlayStation Network ή του Qriocity, σας προειδοποιούμε, για δική σας ασφάλεια, ότι ενδεχομένως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (εκτός του κωδικού ασφαλείας) και η ημερομηνία λήξης να έχουν αποκτηθεί παράνομα από ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Για δική σας ασφάλεια, σας προτρέπουμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με δόλιες επικοινωνίες μέσω email, τηλεφώνου και ταχυδρομείου που ενδέχεται να σας ζητήσουν προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα. Η Sony δεν θα επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί σας, ούτε μέσω email, για να ζητήσει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, τον προσωπικό σας αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, τον ΑΦΜ σας, παρεμφερή αριθμό ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία. Εάν σας ζητηθούν τέτοιες πληροφορίες, σας διαβεβαιώνουμε ότι το πρόσωπο που σας τις ζητά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη Sony. Όταν ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity, σας συνιστούμε να συνδεθείτε και να αλλάξετε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας όνομα χρήστη/κωδικό πρόσβασης PlayStation Network ή Qriocity για άλλες μη σχετιζόμενες υπηρεσίες ή λογαριασμούς, σας συνιστούμε να τα αλλάξετε και εκεί.
Προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση ταυτότητας ή άλλη οικονομική απώλεια, σας προτρέπουμε να παραμένετε σε επιφυλακή, παρακολουθώντας τακτικά τις καταστάσεις λογαριασμού/πιστωτικής κάρτας σας και τα λοιπά σχετικά έγγραφα.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διερεύνησης του εν λόγω περιστατικού και σας ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση. Οι ομάδες μας δουλεύουν εντατικά πάνω στο θέμα και οι υπηρεσίες μας θα αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό. Η Sony αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά το θέμα της προστασίας των πληροφοριών και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να διασφαλίσουμε τη λήψη πρόσθετων μέτρων για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων. Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών ψυχαγωγίας στους πελάτες μας αποτελεί σταθερά πρώτη μας προτεραιότητα. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ].
Με εκτίμηση, Η ομάδα της Sony Network Entertainment και της Sony Computer Entertainment
Η Sony Network Entertainment Europe Limited (πρώην PlayStation Network Europe Limited) είναι θυγατρική της Sony Computer Entertainment Europe Limited, υπεύθυνης ελέγχου των προσωπικών δεδομένων PlayStation Network/Qriocity.
Aν θυμαμαι καλα ειχα δωσει μια διευθυνση Nightmare street.Ελπιζω να μη με βρουν
Long Text Frame - Διαβάστε αν θέλετε με το κουμπάκι 'Εμφάνιση' το κείμενο:
Αξιότιμε πελάτη του PlayStation Network/Qriocity:
Όπως διαπιστώσαμε, μεταξύ 17ης και 19ης Απριλίου 2011 ορισμένες πληροφορίες λογαριασμών χρηστών στις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity τέθηκαν σε κίνδυνο λόγω μιας παράνομης και μη εξουσιοδοτημένης εισβολής στο δίκτυό μας. Σε απάντηση στην εν λόγω εισβολή, προβήκαμε στις εξής ενέργειες:
Απενεργοποιήσαμε προσωρινά τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity,
Αναθέσαμε σε μια ανεξάρτητη, αναγνωρισμένη εταιρεία ασφάλειας να διεξαγάγει διεξοδική έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη, και
Λάβαμε ταχύτατα μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας και της υποδομής του δικτύου μας, ανακατασκευάζοντας το σύστημά μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών.
Εκτιμούμε βαθύτατα την υπομονή και την κατανόησή σας ενώ εμείς προβαίνουμε σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την επίλυση των ζητημάτων αυτών όσο το δυνατό πιο σύντομα και πιο αποτελεσματικά.
Παρότι οι λεπτομέρειες του περιστατικού ακόμη ερευνώνται, πιστεύουμε ότι ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο απέκτησε παράνομα τις ακόλουθες πληροφορίες που μας έχετε παράσχει: όνομα, διεύθυνση (πόλη, νομός/δήμος, ταχυδρομικός κωδικός), χώρα, διεύθυνση email, ημερομηνία γέννησης, κωδικός πρόσβασης, όνομα χρήστη για σύνδεση στο PlayStation Network/Qriocity, και ψευδώνυμο/online ID (ηλεκτρονικό αναγνωριστικό) για το PSN. Σε κίνδυνο επίσης ενδέχεται να έχουν τεθεί τα δεδομένα του προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών και της διεύθυνσης τιμολόγησης (πόλη, νομός, ταχυδρομικός κωδικός), καθώς και οι ερωτήσεις ασφάλειας για τον κωδικό πρόσβασης στα PlayStation Network/Qriocity. Εάν είχατε εξουσιοδοτήσει ένα δευτερεύοντα λογαριασμό για προστατευόμενο μέλος σας, το εν λόγω μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ενδέχεται να έχει αποκτήσει και τα αντίστοιχα στοιχεία του προστατευόμενου μέλους σας. Αν και προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες για παράνομη πρόσβαση σε στοιχεία πιστωτικών καρτών, δεν είμαστε σε θέση να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Εάν έχετε παράσχει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του PlayStation Network ή του Qriocity, σας προειδοποιούμε, για δική σας ασφάλεια, ότι ενδεχομένως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (εκτός του κωδικού ασφαλείας) και η ημερομηνία λήξης να έχουν αποκτηθεί παράνομα από ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Για δική σας ασφάλεια, σας προτρέπουμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με δόλιες επικοινωνίες μέσω email, τηλεφώνου και ταχυδρομείου που ενδέχεται να σας ζητήσουν προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα. Η Sony δεν θα επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί σας, ούτε μέσω email, για να ζητήσει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, τον προσωπικό σας αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, τον ΑΦΜ σας, παρεμφερή αριθμό ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία. Εάν σας ζητηθούν τέτοιες πληροφορίες, σας διαβεβαιώνουμε ότι το πρόσωπο που σας τις ζητά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη Sony. Όταν ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity, σας συνιστούμε να συνδεθείτε και να αλλάξετε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας όνομα χρήστη/κωδικό πρόσβασης PlayStation Network ή Qriocity για άλλες μη σχετιζόμενες υπηρεσίες ή λογαριασμούς, σας συνιστούμε να τα αλλάξετε και εκεί.
Προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση ταυτότητας ή άλλη οικονομική απώλεια, σας προτρέπουμε να παραμένετε σε επιφυλακή, παρακολουθώντας τακτικά τις καταστάσεις λογαριασμού/πιστωτικής κάρτας σας και τα λοιπά σχετικά έγγραφα.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διερεύνησης του εν λόγω περιστατικού και σας ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση. Οι ομάδες μας δουλεύουν εντατικά πάνω στο θέμα και οι υπηρεσίες μας θα αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό. Η Sony αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά το θέμα της προστασίας των πληροφοριών και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να διασφαλίσουμε τη λήψη πρόσθετων μέτρων για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων. Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών ψυχαγωγίας στους πελάτες μας αποτελεί σταθερά πρώτη μας προτεραιότητα. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ].
Με εκτίμηση, Η ομάδα της Sony Network Entertainment και της Sony Computer Entertainment
Η Sony Network Entertainment Europe Limited (πρώην PlayStation Network Europe Limited) είναι θυγατρική της Sony Computer Entertainment Europe Limited, υπεύθυνης ελέγχου των προσωπικών δεδομένων PlayStation Network/Qriocity.
Aν θυμαμαι καλα ειχα δωσει μια διευθυνση Nightmare street.Ελπιζω να μη με βρουν
Σε πρόλαβα χρυσή μου! Δεν κοιτάς τις προηγούμενες σελίδες...
Οχι το διαβασα(σχολιασα κιολας)αλλα αυτο μου το εστειλαν σε μειλ οπως ακριβως ειναι.Δηλαδη δεν ειναι απλα ενα αρθρο,ειναι μειλ απο την ιδια την εταιρια,οπου παραδεχεται τη μαλ@@@ της και μας δηλωνει οτι την πατησατε οσοι μας εμπιστευτηκατε προσωπικα δεδομενα.
Οχι το διαβασα(σχολιασα κιολας)αλλα αυτο μου το εστειλαν σε μειλ οπως ακριβως ειναι.Δηλαδη δεν ειναι απλα ενα αρθρο,ειναι μειλ απο την ιδια την εταιρια,οπου παραδεχεται τη μαλ@@@ της και μας δηλωνει οτι την πατησατε οσοι μας εμπιστευτηκατε προσωπικα δεδομενα.
Αρχική Δημοσίευση από ZouPan
Ανακοίνωση της SONY:
Long Text Frame - Διαβάστε αν θέλετε με το κουμπάκι 'Εμφάνιση' το κείμενο:
Αξιότιμε πελάτη του PlayStation Network/Qriocity:
Όπως διαπιστώσαμε, μεταξύ 17ης και 19ης Απριλίου 2011 ορισμένες πληροφορίες λογαριασμών χρηστών στις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity τέθηκαν σε κίνδυνο λόγω μιας παράνομης και μη εξουσιοδοτημένης εισβολής στο δίκτυό μας. Σε απάντηση στην εν λόγω εισβολή, προβήκαμε στις εξής ενέργειες:
Απενεργοποιήσαμε προσωρινά τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity,
Αναθέσαμε σε μια ανεξάρτητη, αναγνωρισμένη εταιρεία ασφάλειας να διεξαγάγει διεξοδική έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη, και
Λάβαμε ταχύτατα μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας και της υποδομής του δικτύου μας, ανακατασκευάζοντας το σύστημά μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών.
Εκτιμούμε βαθύτατα την υπομονή και την κατανόησή σας ενώ εμείς προβαίνουμε σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την επίλυση των ζητημάτων αυτών όσο το δυνατό πιο σύντομα και πιο αποτελεσματικά.
Παρότι οι λεπτομέρειες του περιστατικού ακόμη ερευνώνται, πιστεύουμε ότι ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο απέκτησε παράνομα τις ακόλουθες πληροφορίες που μας έχετε παράσχει: όνομα, διεύθυνση (πόλη, νομός/δήμος, ταχυδρομικός κωδικός), χώρα, διεύθυνση email, ημερομηνία γέννησης, κωδικός πρόσβασης, όνομα χρήστη για σύνδεση στο PlayStation Network/Qriocity, και ψευδώνυμο/online ID (ηλεκτρονικό αναγνωριστικό) για το PSN. Σε κίνδυνο επίσης ενδέχεται να έχουν τεθεί τα δεδομένα του προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών και της διεύθυνσης τιμολόγησης (πόλη, νομός, ταχυδρομικός κωδικός), καθώς και οι ερωτήσεις ασφάλειας για τον κωδικό πρόσβασης στα PlayStation Network/Qriocity. Εάν είχατε εξουσιοδοτήσει ένα δευτερεύοντα λογαριασμό για προστατευόμενο μέλος σας, το εν λόγω μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ενδέχεται να έχει αποκτήσει και τα αντίστοιχα στοιχεία του προστατευόμενου μέλους σας. Αν και προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες για παράνομη πρόσβαση σε στοιχεία πιστωτικών καρτών, δεν είμαστε σε θέση να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Εάν έχετε παράσχει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του PlayStation Network ή του Qriocity, σας προειδοποιούμε, για δική σας ασφάλεια, ότι ενδεχομένως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (εκτός του κωδικού ασφαλείας) και η ημερομηνία λήξης να έχουν αποκτηθεί παράνομα από ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Για δική σας ασφάλεια, σας προτρέπουμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με δόλιες επικοινωνίες μέσω email, τηλεφώνου και ταχυδρομείου που ενδέχεται να σας ζητήσουν προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα. Η Sony δεν θα επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί σας, ούτε μέσω email, για να ζητήσει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, τον προσωπικό σας αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, τον ΑΦΜ σας, παρεμφερή αριθμό ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία. Εάν σας ζητηθούν τέτοιες πληροφορίες, σας διαβεβαιώνουμε ότι το πρόσωπο που σας τις ζητά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη Sony. Όταν ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity, σας συνιστούμε να συνδεθείτε και να αλλάξετε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας όνομα χρήστη/κωδικό πρόσβασης PlayStation Network ή Qriocity για άλλες μη σχετιζόμενες υπηρεσίες ή λογαριασμούς, σας συνιστούμε να τα αλλάξετε και εκεί.
Προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση ταυτότητας ή άλλη οικονομική απώλεια, σας προτρέπουμε να παραμένετε σε επιφυλακή, παρακολουθώντας τακτικά τις καταστάσεις λογαριασμού/πιστωτικής κάρτας σας και τα λοιπά σχετικά έγγραφα.
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διερεύνησης του εν λόγω περιστατικού και σας ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση. Οι ομάδες μας δουλεύουν εντατικά πάνω στο θέμα και οι υπηρεσίες μας θα αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό. Η Sony αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά το θέμα της προστασίας των πληροφοριών και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να διασφαλίσουμε τη λήψη πρόσθετων μέτρων για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων. Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών ψυχαγωγίας στους πελάτες μας αποτελεί σταθερά πρώτη μας προτεραιότητα. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ].
Με εκτίμηση,
Η ομάδα της Sony Network Entertainment και της Sony Computer Entertainment
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι χάκερ που έκλεψαν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών από το Playstation Network, ζητούν λύτρα από την εταιρία για να μην τα πουλήσουν! Αυτές οι πληροφορίες επιβεβαιώνονται μέσα από το προφίλ του Kevin Stevens της Trend Micro, στο Tweeter ο οποίος γράφει ότι οι χάκερ εκβιάζουν τη Sony ζητώντας της χρήματα, για να μην πουλήσουν στη μαύρη αγορά, τα στοιχεία 2.2 εκατομμυρίων πιστωτικών καρτών, από μέλη του PSN ενώ στη συνέχεια συμπληρώνει οτι η Sony αρνείται να πληρώσει. Επίσης ένας χρήστης του PSN, διαμαρτύρεται ότι κάποιος χρέωσε την κάρτα του με 2000 αυστραλιανά δολλάρια σύμφωνα με ρεπορτάζ του ABC News.
Οσοι εχετε δώσει πιστωτικες κάρτες αρχιστε το τρεξιμο.
Καλά από δω μέσα δεν νομίζω να έχει χρησιμοποιήσει κανείς πιστωτική στο PSN. Εγώ εξάλλου δεν έχω κιόλας... χοχοχο!
Με προπληρωμένη κάρτα είχα πληρώσει, αλλά υπάρχει κόσμος και κοσμάκης που την έκατσε για τα καλά...
Συμφωνώ πάντως οτι ειναι ΝΤΡΟΠΗ για εταιρια τετοιου βεληνεκούς να παθαίνει τέτοιες νίλες, και απο πανω να αρνείται να αποζημιώσει τους πελάτες της. Ντροπή με όλη τη σημασία της λεξης. Ευτυχώς γι' αυτήν το καταναλωτικό κοινό παγκοσμίως είναι χειρότερο και απο το Ελληνικό (το πιστεύω ακράδαντα αυτό απ' οτι εχω δει τουλάχιστον οσα χρονια ταξίδεψα).
Συμφωνώ πάντως οτι ειναι ΝΤΡΟΠΗ για εταιρια τετοιου βεληνεκούς να παθαίνει τέτοιες νίλες, και απο πανω να αρνείται να αποζημιώσει τους πελάτες της. Ντροπή με όλη τη σημασία της λεξης. Ευτυχώς γι' αυτήν το καταναλωτικό κοινό παγκοσμίως είναι χειρότερο και απο το Ελληνικό (το πιστεύω ακράδαντα αυτό απ' οτι εχω δει τουλάχιστον οσα χρονια ταξίδεψα).
Απ' ότι διάβασα οι μετοχές της λέει έκαναν ένα μακρύ άλμα προς τα κάτω τον τελευταίο μήνα που σίγουρα θα τους έτσουξε στο κωλαράκι.
Έτσι όπως στρώσανε ας κοιμηθούν τώρα...
Απ' ότι διάβασα οι μετοχές της λέει έκαναν ένα μακρύ άλμα προς τα κάτω τον τελευταίο μήνα που σίγουρα θα τους έτσουξε στο κωλαράκι.
Έτσι όπως στρώσανε ας κοιμηθούν τώρα...
Ναι θα τσουξει τους μετόχους σίγουρα, αλλα στέκομαι στο ηθικό θέμα (και καλά δηλαδή γιατί οταν μιλαμε για τετοια λεφτα ξερω καλα τι ηθική υπαρχει) μιας εταιρίας απεναντι στους καταναλωτες. Και αυτο που μου τη σπάει ειναι οτι στο πρώτο "ω-λαλα" παιγνιδάκι που θα ξαναβγάλουνε , πάλι θα εκτοξευτουνε. Με λίγα λόγια η γενικότερη συμπεριφορά του καταναλωτή μου τη δίνει. Τι να κανεις ομως...
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]
Ξεκινάει σιγά σιγά η διαδικασία επαναλειτουργίας του Playstation Network η οποία θα ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Μαΐου. Η Sony ανακοίνωσε ότι από σήμερα ξεκινούν οι διαδικασίες αποκατάστασης των βασικών λειτουργιών του PlayStation Network καθώς και μερικών ακόμα online υπηρεσιών.
Αρχικά η Sony ήλπιζε να έχει διορθώσει το πρόβλημα και να έχει τελειώσει με τις διαδικασίες αποκατάστασης του δικτύου από την προηγούμενη εβδομάδα όμως απ’ οτι φαίνεται, οι προσπάθειες για τη βελτίωση της ασφάλειας μετά την επίθεση των χάκερ πήρε περισσότερο από το αναμενόμενο. Η εταιρεία έχει προσθέσει νέα firewalls, κρυπτογράφηση καθώς και νέα συστήματα παρακολούθησης ενώ παράλληλα ετοιμάζεται να μεταφέρει όλες τις βάσεις δεδομένων των πελατών σε νέους, πιο ασφαλείς server.
Η Sony πριν λίγες ώρες, ενημέρωσε τους χρήστες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στις άλλες χώρες οτι μέχρι το τέλος του μήνα που θα ολοκληρωθεί η διαδικασία αποκατάστασης του δικτύου θα μπορούν να ξαναμπούν στο PSN και να παίξουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια διαδικτυακά. Στo [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] του Playstation, η Sony έχει ανεβάσει ένα χάρτη ο οποίος ενημερώνεται για τις περιοχές που έχει αποκατασταθεί η λειτουργία του PSN και οι οποίες σιγά σιγά θα αυξάνονται.
Τέλος η εταιρία ενημερώνει όλους τους χρήστες οτι για να μπορέσουν να ξανασυνδεθούν με το δίκτυό της, θα πρέπει να κάνουν το τελευταίο update του λογισμικού και να αλλάξουν τον κωδικό τους, ενώ παράλληλα θα τους προσφέρει ως αποζημίωση δωρεάν περιεχόμενο παιχνιδιών και όχι μόνο...
Bookmarks