Σελίδα 25 από 34 ΠρώτηΠρώτη ... 515212223242526272829 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων σε εξέλιξη 481 έως 500 από 663

Θέμα: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

  1. #481
    Το avatar του χρήστη Coach
    Εγγραφή
    06-07-2005

    Μηνύματα
    15.295
    Thanks
    6.723
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 5.218 φορές σε 3.590 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Eleni7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για ποιον στίχο σε είχε ρωτήσει; Γιατί έχει σημασία...Αν ήταν για το "η ποίησις είναι ανάπτυξις στίλβοντος ποδηλάτου..." να σε καταλάβω...
    Εγώ πάλι έβλεπα και όσα θέλει να πει ο ποιητής και ακόμη περισσότερα...Δεν σταματούσα να βρίσκω κρυμμένα νοήματα πίσω από τις λέξεις...
    Και ήμουν πάντα οι πρώτες βοήθειες στη λογοτεχνία και στην έκθεση...Είχα ασταμάτητη έμπνευση...Συχνά έγραφα μέσα στην τάξη τρεις και τέσσερις εκθέσεις ταυτόχρονα μαζί με τη δική μου...
    Αντάλλαγμα για τις ασκήσεις των μαθηματικών που θα μου έλυναν......
    Α! στην έκθεση ήμουν καλή ... αν με βόλευε το θέμα ... αν ήταν από αυτά που με εξόργιζαν, διάβαζα από κάτω: "μείωσε το θυμικό".
    Μας είχαν βάλει για αθλητικό θέμα και τα είχα πάρει και έβριζα τον Σαλιαρέλη. Τη ζούρλανα την τύπισσα...
    Ρε γαμώτο, τι κάνω λάθος και παίρνω το 100 και βγαίνει ο Σπανούλης;

  2. #482
    Το avatar του χρήστη nbqgr
    Εγγραφή
    28-04-2008

    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑ
    Μηνύματα
    20.343
    Thanks
    3.956
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 10.238 φορές σε 6.408 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Eleni7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης να μου εξηγήσει κάποιος που είναι γνώστης του αντικειμένου, σε τι χρησιμεύει το να λύνουν ασκήσεις στα μαθηματικά με πράξεις και μετά να τους βάζει εργασία για το σπίτι, να γράψουν τα προβλήματα και τις ασκήσεις με λόγια; Θέλω απάντηση....
    Τι ακριβώς τα βάζουν να κάνουν; Να αναλύουν την σκέψη τους ή κάτι άλλο;
    Cogito ergo sum

    A member of the 6G club

  3. #483
    Το avatar του χρήστη Eleni7
    Εγγραφή
    01-01-2009

    Μηνύματα
    16.295
    Thanks
    10.440
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 7.774 φορές σε 5.241 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από nbqgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι ακριβώς τα βάζουν να κάνουν; Να αναλύουν την σκέψη τους ή κάτι άλλο;
    Να γράφουν με λεπτομέρειες, ο Άρης γεννήθηκε το 1983 και είναι 25 χρόνια μικρότερος από τον πατέρα του, άρα είναι 2011-1983=28 ετών
    Ο Άρης είναι 25 χρόνια μικρότερος από τον πατέρα του οπότε ο πατέρας του γεννήκε το 1983-25=1958
    Αυτό είναι μικρό...Ένα άλλο που λέει για φούρνος που έφτιαξε τόσα κιλά χωριάτικο, τόσα πολύσπορο, τόσα πολυτελείας, και πούλησε τόσα από το κάθε είδος, κλπ κλπ κλπ θέλει δύο παραγράφους να κάτσεις να γράφεις με λεπτομέρεια τις απαντήσεις...
    Δεν είναι άχρηστο εντελώς; Απλά παραθέτεις την απάντηση, χρειάζεται να επαναλαμβάνεις την εκφώνηση λες και απευθύνεσαι σε καθυστερημένους;
    Και άλλα πολλά. Στο δημοτικό έγραφε τα λόγια της διαίρεσης...Πως λέγαμε εμείς προφορικά, ένα ψηφίο έχει ο διαιρέτης, ένα τονίζουμε κλπ...
    Ε είχε καμιά εικοσαριά διαιρέσεις να γράψει τη σκέψη που ακολουθεί....Πόσο ηλίθιο μπορεί να είναι να γράφεις, το 3 στο 9 χωράει τρεις φορές...
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/599457_404739842896598_735801972_n.jpg

  4. #484
    Το avatar του χρήστη nbqgr
    Εγγραφή
    28-04-2008

    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑ
    Μηνύματα
    20.343
    Thanks
    3.956
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 10.238 φορές σε 6.408 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Eleni7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να γράφουν με λεπτομέρειες, ο Άρης γεννήθηκε το 1983 και είναι 25 χρόνια μικρότερος από τον πατέρα του, άρα είναι 2011-1983=28 ετών
    Ο Άρης είναι 25 χρόνια μικρότερος από τον πατέρα του οπότε ο πατέρας του γεννήκε το 1983-25=1958
    Αυτό είναι μικρό...Ένα άλλο που λέει για φούρνος που έφτιαξε τόσα κιλά χωριάτικο, τόσα πολύσπορο, τόσα πολυτελείας, και πούλησε τόσα από το κάθε είδος, κλπ κλπ κλπ θέλει δύο παραγράφους να κάτσεις να γράφεις με λεπτομέρεια τις απαντήσεις...
    Δεν είναι άχρηστο εντελώς; Απλά παραθέτεις την απάντηση, χρειάζεται να επαναλαμβάνεις την εκφώνηση λες και απευθύνεσαι σε καθυστερημένους;
    Και άλλα πολλά. Στο δημοτικό έγραφε τα λόγια της διαίρεσης...Πως λέγαμε εμείς προφορικά, ένα ψηφίο έχει ο διαιρέτης, ένα τονίζουμε κλπ...
    Ε είχε καμιά εικοσαριά διαιρέσεις να γράψει τη σκέψη που ακολουθεί....Πόσο ηλίθιο μπορεί να είναι να γράφεις, το 3 στο 9 χωράει τρεις φορές...
    Το να περιγράφεις τον συλλογισμό σου στα μαθηματικά δεν είναι λάθος είναι ο τρόπος που γραφονται τα μαθηματικά, κι αναφέρομαι στο παράδειγμα με τον γιό και τον πατέρα, αλλά αυτό με το να γράφεις αυτές τις μπούρδες με την διαίρεση μου φαίνεται μαλακία
    Cogito ergo sum

    A member of the 6G club

  5. Οι ακόλουθοι 2 χρήστες λένε 'Ευχαριστώ' στον nbqgr για αυτό το μήνυμα:

    lefaman72 (23-09-11), sadi (23-09-11)

  6. #485
    Το avatar του χρήστη Eleni7
    Εγγραφή
    01-01-2009

    Μηνύματα
    16.295
    Thanks
    10.440
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 7.774 φορές σε 5.241 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από nbqgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το να περιγράφεις τον συλλογισμό σου στα μαθηματικά δεν είναι λάθος είναι ο τρόπος που γραφονται τα μαθηματικά, κι αναφέρομαι στο παράδειγμα με τον γιό και τον πατέρα, αλλά αυτό με το να γράφεις αυτές τις μπούρδες με την διαίρεση μου φαίνεται μαλακία
    Στα προβλήματα έχει κάποιο νόημα αλλά και πάλι μπορείς να το κάνεις με λιγότερα λόγια..Με τη διαίρεση είχα πάθει πλάκα.
    Τον ρωτούσα αν είναι σίγουρος ότι τους ζήτησε αυτό ακριβώς....Εγώ θυμάμαι ότι βάζαμε από κάτω τη λέξη απάντηση και κάναμε τις πράξεις χωρίς πολλά λόγια...
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/599457_404739842896598_735801972_n.jpg

  7. #486
    Μ.Α.Τ.Φ. Το avatar του χρήστη differance
    Εγγραφή
    15-05-2008

    Περιοχή
    Φλώρινα
    Μηνύματα
    41.751
    Thanks
    12.099
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 24.974 φορές σε 14.483 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Εντελώς μαλακία μου φαίνεται. Είναι σα να έχεις έναν υπερσύγχρονο υπολογιστή με Windows 7 ή MacOS και αντί να τα χρησιμοποιείς να γράφεις τις εντολές σου σε DOS.
    «Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
    Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823

  8. #487
    Το avatar του χρήστη nbqgr
    Εγγραφή
    28-04-2008

    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑ
    Μηνύματα
    20.343
    Thanks
    3.956
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 10.238 φορές σε 6.408 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Eleni7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα προβλήματα έχει κάποιο νόημα αλλά και πάλι μπορείς να το κάνεις με λιγότερα λόγια..Με τη διαίρεση είχα πάθει πλάκα.
    Τον ρωτούσα αν είναι σίγουρος ότι τους ζήτησε αυτό ακριβώς....Εγώ θυμάμαι ότι βάζαμε από κάτω τη λέξη απάντηση και κάναμε τις πράξεις χωρίς πολλά λόγια...
    Είχαμε 3 βήματα ΣΚΕΨΗ - ΛΥΣΗ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    Cogito ergo sum

    A member of the 6G club

  9. #488
    Το avatar του χρήστη nbqgr
    Εγγραφή
    28-04-2008

    Περιοχή
    ΠΕΙΡΑΙΑ
    Μηνύματα
    20.343
    Thanks
    3.956
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 10.238 φορές σε 6.408 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από differance Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εντελώς μαλακία μου φαίνεται. Είναι σα να έχεις έναν υπερσύγχρονο υπολογιστή με Windows 7 ή MacOS και αντί να τα χρησιμοποιείς να γράφεις τις εντολές σου σε DOS.
    Σε CLI (command line Interface) όχι DOS, αν το μάθεις δεν τ' αλλάζεις
    Cogito ergo sum

    A member of the 6G club

  10. Ο ακόλουθος χρήστης λέει 'Ευχαριστώ' για αυτό το μήνυμα:

    differance (22-09-11)

  11. #489
    Μ.Α.Τ.Φ. Το avatar του χρήστη differance
    Εγγραφή
    15-05-2008

    Περιοχή
    Φλώρινα
    Μηνύματα
    41.751
    Thanks
    12.099
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 24.974 φορές σε 14.483 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Αυτά είναι για σας τους "πειραγμένους"
    «Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
    Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823

  12. Οι ακόλουθοι 2 χρήστες λένε 'Ευχαριστώ' στον differance για αυτό το μήνυμα:

    Coach (22-09-11), nbqgr (22-09-11)

  13. #490
    ReDevil Το avatar του χρήστη Phaedra
    Εγγραφή
    24-02-2009

    Περιοχή
    Always somewhere..
    Μηνύματα
    1.671
    Thanks
    2.800
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 716 φορές σε 465 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από differance Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και να τονίσω ότι για να διδάξεις καλλιτεχνικά δεν απαιτούνται ακριβά υλικά και εργαλεία καθώς η φύση μας παρέχει τα πάντα. Γιατί καλλιτεχνικά δεν είναι μόνο η ζωγραφική αλλά και η γλυπτική, το κολάζ, η ξυλογλυπτική, η χαρτοτεχνία και πολλά άλλα. Μπορείς για παράδειγμα να φτιάξεις έναν πίνακα ή ένα κολάζ κόβοντας και κολλώντας χρωματιστά φύλλα από παλιά περιοδικά με μηδενικό κόστος.
    Εμάς θυμάμαι μας είχαν ζητήσει μέχρι και ραπιδογράφο για το γραμμικό σχέδιο.. ([Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ])

    Ένα 25ευρω στο νερό και ήθελες καινούριο κάθε μήνα σχεδόν, το απλό μαρκαδοράκι με λεπτή μύτη δεν τους έκανε....



  14. #491
    Το avatar του χρήστη BrazHlias
    Εγγραφή
    30-04-2008

    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    36.551
    Thanks
    23.337
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 26.981 φορές σε 15.086 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    μιας που αρχισατε τα μαθηματικα θελω να με βοηθησει καποιος με το παρακατω προβλημα:

    Εχουμε ενα βαρελι γεματο με νερο. Καθε μερα αφαιρω δυο κουβαδες και προσθετω δυο κουβαδες κρασι. Σε 4 μερες το κρασι που ειναι στο βαρελι ειναι ισο με το νερο. Ποση ειναι η χωρητικοτητα του βαρελιου?

    αρχικα μου φανηκε πανευκολο, λεω: αφου σε τεσσερις μερες ειναι ισα και καθε μερα βαζω 2 κουβαδες κρασι, αρα εβαλα 8 κουβαδες κρασι. και αφου ειναι ισο με το χερο, η χωρητικοτητα ειναι 16. αλλα μετα σκεφτηκα τη γκαφα που ειχα κανει, αφου απο τη δευτερη μερα και μετα αφαιροντας 2 κουβαδες απο το βαρελι αφαιρουσαμε οχι μονο νερο αλλα και κρασι.

    εν πας περιπτωση προσπαθησα να το λυσω ξανα και εχω φτασει σε ενα σημειο οπου απλα χρειαζεται να λυσω μια τεταρτοβαθμια εξισωση. αν ασχολειται κανεις με μαθηματικα, ας μου πει αν ειναι αυτη η λυση. δεν θελω το τελικο αποτελεσμα, απλα να μου πει αν ειναι σωστο το οτι εφτασα στην τεταρτοβαθμια.


    υ.γ. τωρα για την "αναλυση" της σκεψης μας για το πως φτασαμε στο αποτελεσμα, εγω νομιζω οτι βοηθαει τον μαθητη να οργανωσει καλυτερα το μυαλο του. με το ενστικτο και το ταλεντο, δεν θα φτασεις μακρια στα μαθηματικα, πρεπει να εχεις οργανωμενη σκεψη και λογικο συνειρμο για να λυσεις δυσκολοτερα προβληματα. ομως επειδη δεν εχω παιδαγωγικες γνωσεις δεν μπορω να πω αν αυτα που παραθεσατε παραπανω βοηθανε ή οχι τον μαθητη.
    Αν είχα μια ευχή, θα ήταν να φτασω καποια στιγμη, να γινω τοσο Ολυμπιακός όσο ο Σάββας Θεοδωρίδης.

  15. Οι ακόλουθοι 3 χρήστες λένε 'Ευχαριστώ' στον BrazHlias για αυτό το μήνυμα:

    chainsaw (23-09-11), lefaman72 (23-09-11), sadi (23-09-11)

  16. #492
    Vade retro κατσαπλιάδες Το avatar του χρήστη sadi
    Εγγραφή
    20-05-2005

    Περιοχή
    Graecum est,non legitur
    Μηνύματα
    80.062
    Thanks
    11.700
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 35.785 φορές σε 19.670 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    H ανάλυση της "λογικής" που ακολουθείται για να λυθει ενα πρόβλημα οχι μονο δε μου φαίνεται περιττή ή κακή αλλα ΑΝΑΓΚΑΙΑ. Αν φυσικα μιλάμε γι' αυτό. Ετσι και το παιδι καταλαβαίνει τι κάνει και δεν παπαγαλίζει. Για εναν καλο μαθητή θα ειναι απλα παιγνιδάκι.
    Βλέπεις εκείνο το βουνό που μοιάζει με κεράσι;

  17. Οι ακόλουθοι 2 χρήστες λένε 'Ευχαριστώ' στον sadi για αυτό το μήνυμα:

    BrazHlias (23-09-11), lefaman72 (23-09-11)

  18. #493
    Vade retro κατσαπλιάδες Το avatar του χρήστη sadi
    Εγγραφή
    20-05-2005

    Περιοχή
    Graecum est,non legitur
    Μηνύματα
    80.062
    Thanks
    11.700
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 35.785 φορές σε 19.670 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από BrazΗlias Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιας που αρχισατε τα μαθηματικα θελω να με βοηθησει καποιος με το παρακατω προβλημα:

    Εχουμε ενα βαρελι γεματο με νερο. Καθε μερα αφαιρω δυο κουβαδες και προσθετω δυο κουβαδες κρασι. Σε 4 μερες το κρασι που ειναι στο βαρελι ειναι ισο με το νερο. Ποση ειναι η χωρητικοτητα του βαρελιου?

    αρχικα μου φανηκε πανευκολο, λεω: αφου σε τεσσερις μερες ειναι ισα και καθε μερα βαζω 2 κουβαδες κρασι, αρα εβαλα 8 κουβαδες κρασι. και αφου ειναι ισο με το χερο, η χωρητικοτητα ειναι 16. αλλα μετα σκεφτηκα τη γκαφα που ειχα κανει, αφου απο τη δευτερη μερα και μετα αφαιροντας 2 κουβαδες απο το βαρελι αφαιρουσαμε οχι μονο νερο αλλα και κρασι.

    εν πας περιπτωση προσπαθησα να το λυσω ξανα και εχω φτασει σε ενα σημειο οπου απλα χρειαζεται να λυσω μια τεταρτοβαθμια εξισωση. αν ασχολειται κανεις με μαθηματικα, ας μου πει αν ειναι αυτη η λυση. δεν θελω το τελικο αποτελεσμα, απλα να μου πει αν ειναι σωστο το οτι εφτασα στην τεταρτοβαθμια.


    υ.γ. τωρα για την "αναλυση" της σκεψης μας για το πως φτασαμε στο αποτελεσμα, εγω νομιζω οτι βοηθαει τον μαθητη να οργανωσει καλυτερα το μυαλο του. με το ενστικτο και το ταλεντο, δεν θα φτασεις μακρια στα μαθηματικα, πρεπει να εχεις οργανωμενη σκεψη και λογικο συνειρμο για να λυσεις δυσκολοτερα προβληματα. ομως επειδη δεν εχω παιδαγωγικες γνωσεις δεν μπορω να πω αν αυτα που παραθεσατε παραπανω βοηθανε ή οχι τον μαθητη.
    Σε τέσσερις ημέρες θα έχω πονοκέφαλο και ενα βαρέλι με καμπόσο νερό γιατι το κρασι θα το επινα.
    Βλέπεις εκείνο το βουνό που μοιάζει με κεράσι;

  19. #494
    Μ.Α.Τ.Φ. Το avatar του χρήστη differance
    Εγγραφή
    15-05-2008

    Περιοχή
    Φλώρινα
    Μηνύματα
    41.751
    Thanks
    12.099
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 24.974 φορές σε 14.483 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από Phaedra Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμάς θυμάμαι μας είχαν ζητήσει μέχρι και ραπιδογράφο για το γραμμικό σχέδιο.. ([Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ])

    Ένα 25ευρω στο νερό και ήθελες καινούριο κάθε μήνα σχεδόν, το απλό μαρκαδοράκι με λεπτή μύτη δεν τους έκανε....
    Γιατί ήθελες καινούριο κάθε μήνα καλή μου? Οι ραπιτογράφοι είναι αθάνατοι αρκεί να τους καθαρίζεις που και που. Εκτός και αν εννοείς σας έβαζαν να αγοράζετε και άλλον διαφορετικού πάχους.
    «Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
    Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823

  20. #495
    ReDevil Το avatar του χρήστη Phaedra
    Εγγραφή
    24-02-2009

    Περιοχή
    Always somewhere..
    Μηνύματα
    1.671
    Thanks
    2.800
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 716 φορές σε 465 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από differance Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί ήθελες καινούριο κάθε μήνα καλή μου? Οι ραπιτογράφοι είναι αθάνατοι αρκεί να τους καθαρίζεις που και που. Εκτός και αν εννοείς σας έβαζαν να αγοράζετε και άλλον διαφορετικού πάχους.
    Δεν ξέρω γιατί, αλλά εμένα μου χαλούσαν πολύ γρήγορα.. Θα έφταιγε το πάθος για δημιουργία και η ορμητικότητα της έκφρασης που ξεχυνόταν σαν χείμαρρος στην ακουαρέλα



  21. #496
    Το avatar του χρήστη lefaman72
    Εγγραφή
    29-09-2009

    Περιοχή
    πατρα - αιγαλεω
    Μηνύματα
    902
    Thanks
    956
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 412 φορές σε 283 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από BrazΗlias Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιας που αρχισατε τα μαθηματικα θελω να με βοηθησει καποιος με το παρακατω προβλημα:

    Εχουμε ενα βαρελι γεματο με νερο. Καθε μερα αφαιρω δυο κουβαδες και προσθετω δυο κουβαδες κρασι. Σε 4 μερες το κρασι που ειναι στο βαρελι ειναι ισο με το νερο. Ποση ειναι η χωρητικοτητα του βαρελιου?

    αρχικα μου φανηκε πανευκολο, λεω: αφου σε τεσσερις μερες ειναι ισα και καθε μερα βαζω 2 κουβαδες κρασι, αρα εβαλα 8 κουβαδες κρασι. και αφου ειναι ισο με το χερο, η χωρητικοτητα ειναι 16. αλλα μετα σκεφτηκα τη γκαφα που ειχα κανει, αφου απο τη δευτερη μερα και μετα αφαιροντας 2 κουβαδες απο το βαρελι αφαιρουσαμε οχι μονο νερο αλλα και κρασι.

    εν πας περιπτωση προσπαθησα να το λυσω ξανα και εχω φτασει σε ενα σημειο οπου απλα χρειαζεται να λυσω μια τεταρτοβαθμια εξισωση. αν ασχολειται κανεις με μαθηματικα, ας μου πει αν ειναι αυτη η λυση. δεν θελω το τελικο αποτελεσμα, απλα να μου πει αν ειναι σωστο το οτι εφτασα στην τεταρτοβαθμια.


    υ.γ. τωρα για την "αναλυση" της σκεψης μας για το πως φτασαμε στο αποτελεσμα, εγω νομιζω οτι βοηθαει τον μαθητη να οργανωσει καλυτερα το μυαλο του. με το ενστικτο και το ταλεντο, δεν θα φτασεις μακρια στα μαθηματικα, πρεπει να εχεις οργανωμενη σκεψη και λογικο συνειρμο για να λυσεις δυσκολοτερα προβληματα. ομως επειδη δεν εχω παιδαγωγικες γνωσεις δεν μπορω να πω αν αυτα που παραθεσατε παραπανω βοηθανε ή οχι τον μαθητη.

    Αν πας να το λυσεις αναλυτικα σιγουρα θα καταληξεις σε 4βαθμου οσες και οι ημερες. Αν εκμεταλευτεις τις ιδιοτητες των γεωμετρικων προοδων θα το βγαλεις σε 2 λεπτα στη μορφη α * χ = β οπου χ οι κουβαδες που χωραει το βαρελι
    do not disturb my circles[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]

  22. Ο ακόλουθος χρήστης λέει 'Ευχαριστώ' για αυτό το μήνυμα:

    BrazHlias (23-09-11)

  23. #497
    Το avatar του χρήστη chainsaw
    Εγγραφή
    04-07-2008

    Περιοχή
    Κρητη/Γερμανια
    Μηνύματα
    20.889
    Thanks
    29.884
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 10.722 φορές σε 7.206 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από BrazΗlias Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιας που αρχισατε τα μαθηματικα θελω να με βοηθησει καποιος με το παρακατω προβλημα:

    Εχουμε ενα βαρελι γεματο με νερο. Καθε μερα αφαιρω δυο κουβαδες και προσθετω δυο κουβαδες κρασι. Σε 4 μερες το κρασι που ειναι στο βαρελι ειναι ισο με το νερο. Ποση ειναι η χωρητικοτητα του βαρελιου?

    αρχικα μου φανηκε πανευκολο, λεω: αφου σε τεσσερις μερες ειναι ισα και καθε μερα βαζω 2 κουβαδες κρασι, αρα εβαλα 8 κουβαδες κρασι. και αφου ειναι ισο με το χερο, η χωρητικοτητα ειναι 16. αλλα μετα σκεφτηκα τη γκαφα που ειχα κανει, αφου απο τη δευτερη μερα και μετα αφαιροντας 2 κουβαδες απο το βαρελι αφαιρουσαμε οχι μονο νερο αλλα και κρασι.

    εν πας περιπτωση προσπαθησα να το λυσω ξανα και εχω φτασει σε ενα σημειο οπου απλα χρειαζεται να λυσω μια τεταρτοβαθμια εξισωση. αν ασχολειται κανεις με μαθηματικα, ας μου πει αν ειναι αυτη η λυση. δεν θελω το τελικο αποτελεσμα, απλα να μου πει αν ειναι σωστο το οτι εφτασα στην τεταρτοβαθμια.


    υ.γ. τωρα για την "αναλυση" της σκεψης μας για το πως φτασαμε στο αποτελεσμα, εγω νομιζω οτι βοηθαει τον μαθητη να οργανωσει καλυτερα το μυαλο του. με το ενστικτο και το ταλεντο, δεν θα φτασεις μακρια στα μαθηματικα, πρεπει να εχεις οργανωμενη σκεψη και λογικο συνειρμο για να λυσεις δυσκολοτερα προβληματα. ομως επειδη δεν εχω παιδαγωγικες γνωσεις δεν μπορω να πω αν αυτα που παραθεσατε παραπανω βοηθανε ή οχι τον μαθητη.
    Φιλε μπορεις να γραψεις αναλυτικα πως εφτασες στην τεταρτοβαθμια;

  24. #498
    Το avatar του χρήστη Eleni7
    Εγγραφή
    01-01-2009

    Μηνύματα
    16.295
    Thanks
    10.440
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 7.774 φορές σε 5.241 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από BrazΗlias Εμφάνιση μηνυμάτων
    μιας που αρχισατε τα μαθηματικα θελω να με βοηθησει καποιος με το παρακατω προβλημα:

    Εχουμε ενα βαρελι γεματο με νερο. Καθε μερα αφαιρω δυο κουβαδες και προσθετω δυο κουβαδες κρασι. Σε 4 μερες το κρασι που ειναι στο βαρελι ειναι ισο με το νερο. Ποση ειναι η χωρητικοτητα του βαρελιου?

    αρχικα μου φανηκε πανευκολο, λεω: αφου σε τεσσερις μερες ειναι ισα και καθε μερα βαζω 2 κουβαδες κρασι, αρα εβαλα 8 κουβαδες κρασι. και αφου ειναι ισο με το χερο, η χωρητικοτητα ειναι 16. αλλα μετα σκεφτηκα τη γκαφα που ειχα κανει, αφου απο τη δευτερη μερα και μετα αφαιροντας 2 κουβαδες απο το βαρελι αφαιρουσαμε οχι μονο νερο αλλα και κρασι.

    εν πας περιπτωση προσπαθησα να το λυσω ξανα και εχω φτασει σε ενα σημειο οπου απλα χρειαζεται να λυσω μια τεταρτοβαθμια εξισωση. αν ασχολειται κανεις με μαθηματικα, ας μου πει αν ειναι αυτη η λυση. δεν θελω το τελικο αποτελεσμα, απλα να μου πει αν ειναι σωστο το οτι εφτασα στην τεταρτοβαθμια.


    υ.γ. τωρα για την "αναλυση" της σκεψης μας για το πως φτασαμε στο αποτελεσμα, εγω νομιζω οτι βοηθαει τον μαθητη να οργανωσει καλυτερα το μυαλο του. με το ενστικτο και το ταλεντο, δεν θα φτασεις μακρια στα μαθηματικα, πρεπει να εχεις οργανωμενη σκεψη και λογικο συνειρμο για να λυσεις δυσκολοτερα προβληματα. ομως επειδη δεν εχω παιδαγωγικες γνωσεις δεν μπορω να πω αν αυτα που παραθεσατε παραπανω βοηθανε ή οχι τον μαθητη.
    Θα έρθει η coach μου και θα σου λύσει όλες τις απορίες σου...
    Και την τεταρτοβάθμια μέχρι 100βάθμια....Το έχει λέμε...
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/599457_404739842896598_735801972_n.jpg

  25. #499
    Το avatar του χρήστη BrazHlias
    Εγγραφή
    30-04-2008

    Περιοχή
    .
    Μηνύματα
    36.551
    Thanks
    23.337
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 26.981 φορές σε 15.086 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από chainsaw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μπορεις να γραψεις αναλυτικα πως εφτασες στην τεταρτοβαθμια;
    θα προσπαθησω να σου εξηγησω, αλλα δεν ειμαι σιγουρος για την "ορθοτητα" της λυσης.

    λοιπον: αρχικα ας που με οτι η χωρητικοτητα του βαρελιου ειναι Χ, η ποσοτητα νερου Ν και η ποσοτητα του κρασιου Κ.

    αρχικα Κ=0 και Ν=Χ, (δλδ δεν υπαρχει καθολου κρασι, αρα και η ποσοτητα νερου ειναι ιση με τη χωρητικοτητα του βαρελιου)


    την πρωτη μερα εχουμε: Κ=2 και Ν=Χ-2, ενω το κρασι βρισκεται μεσα στο βαρελι σε ποσοστο: Κ=2/Χ και το νερο Ν=(Χ-2)/Χ=1-2/Χ

    τη δευτερη μερα, αφαιρεθηκαν 2 κουβαδες απο το βαρελι. επειδη το μιγμα ειναι πλεον αναμεμιγμενο, αφαιρεθηκε κρασι σε ποσοστο 2/χ και νερο 1-2/χ.

    Αρα (ονομαζω Κ2 το κρασι τη δευτερη μερα και το νερο Ν2):

    Κ2=Κ-2*2/χ+2, (δλδ απο την αρχικη ποσοτητα αφαιρουμε τα 2/χ των 2 κουβαδων και προσθετουμε τους 2 κουβαδες κρασι)
    => Κ2= 2-2*2/Χ+2 =>Κ2=4-4/Χ [το κρασι βρισκεται μεσα στο βαρελι σε ποσοστο: Κ2=(4-4/Χ)/Χ]

    (μπορουμε να βρουμε και το Ν2, το νερο την 2η μερα. σε οποιαδοιποτε στιγμη η χωρητικοτητα του βαρελιου ειναι ιση με το αθροισμα νερου+κρασιου σωστα?) Αρα:Χ=Ν2+Κ2 => Ν2=Χ-Κ2 => Ν2=Χ-4+4/Χ

    συνεχιζουμε την τριτη μερα. οπως παραπανω:

    Κ3=Κ2-2*(4-4/Χ)/Χ+2 => Κ3=4-4/Χ-2*(4-4/Χ)/Χ+2=>....προσπερναω τις πραξεις....=>Κ3=6-4/Χ-(8Χ-8 )/Χ^2

    για την τεταρτη μερα κανουμε το ιδιο και φτανουμε σε μια τριτοβαθμια (οχι τεταρτοβαθμια οπως ειπα πριν, θυμωμουν λαθος). βρισκουμε αντιστοιχα και το νερο την τεταρτη μερα και μετα εξισωνουμε: Ν4=Κ4 λυνοντας ως προς Χ, θα βρουμε ποση πρεπει να ειναι η χωρητικοτητα του βαρελιου ετσι ωστε την τεταρτη μερα να ειναι ισα το νερο με το κρασι.


    υ.γ. πολυ πιθανον να εχω κανει καποιο λαθος στη σκεψη μου δεν ξερω αν μπορουμε να φτασουμε σε λυση με αυτον τον τροπο. επισης θα σε βοηθουσε να εγραφες τις εξισωσεις σε ενα χαρτι γιατι με τις παρενθεσεις και τα κλασματα ειναι δυσκολο να τις διαβασεις.
    Αν είχα μια ευχή, θα ήταν να φτασω καποια στιγμη, να γινω τοσο Ολυμπιακός όσο ο Σάββας Θεοδωρίδης.

  26. #500
    Το avatar του χρήστη Red Sting
    Εγγραφή
    29-09-2008

    Μηνύματα
    19.945
    Thanks
    6.734
    Του είπαν 'Ευχαριστώ' 13.585 φορές σε 7.687 μηνύματα
    Ignore User

    Προεπιλογή Απάντηση: Mαθητικά & φοιτητικά νέα

    Παράθεση Αρχική Δημοσίευση από vasilis-thrylos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    μια απο τις 9 ροες/κατευθυνσεις στο τημμυ του εμπ
    12 για την ακρίβεια

    [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]


    μιας και μεταφέρθηκα στο σωστό τόπικ (απαιτώ επιβράβευση από την Ελευθερία για την πρωτοβουλία μου ) να μοιραστώ μαζί σας τον πόνο που έχω στην πρωκτική περιοχή από το ξέσκισμα που μας έχουν κάνει στην εξεταστική αυτή.....σε κάποια μαθήματα είμαι σίγουρος 100% πως τα θέματα που μας έβαλαν, δεν τα έλυνε το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών των καλύτερων Πολυτεχνείων του κόσμου. θα έκανα και τσάλεντζ μάλιστα αν ήξερα κάποιον φοιτητή από αυτά. γενικώς η χειμερινή εξεταστική μεταφέρεται τον Σεπτέμβρη για εμένα, είτε γιατί σε κάποια κόπηκα, είτε γιατί θα κόψω κάποια μαθήματα, στα οποία πήρα 5 ή 6. με βλέπω να κρατάω από 2 έως 4 μαθήματα από αυτή τη διαολοεξεταστική...
    “The fundamental cause of the trouble is that in the modern world the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”
    ― Bertrand Russell

Σελίδα 25 από 34 ΠρώτηΠρώτη ... 515212223242526272829 ... ΤελευταίαΤελευταία

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
  • BB code is σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας