Έτσι. Και τι λιγότερο άκαμπτο από το κενό. Όσο μεγαλύτερο κενό υπάρχει μεταξύ των μηχανικών μερών (πχ κινητήρα) και της καμπίνας των επιβατών, τόσο το καλύτερο. Μάλιστα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μεγάλο κενό ανάμεσα στον κινητήρα και στον εμπρός προφυλακτήρα, ώστε να προστατεύουν και τους πεζούς σε περίπτωση που χτυπηθούν από αυτά.
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
Οπως τα λενε τα παιδια... Οταν ειπα στον πατερα μου για το ατυχημα , μου λεει μα καλα τι αμαξι οδηγουσε? και μολις ακουσε σμαρτ κουνησε το κεφαλι...μακρια!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Για το ονομα σου,την ιστορια...για την αγαπη μου την μεγαλη, γι'αυτο που δε θα καταλαβουνε οι αλλοι, για τα θρανια μου τα γραμμενα,για τα ειστηρια που κρατησα κομμενα...
Τα smart εχουν κορυφαια ασφαλεια στην κατηγορια τους
οποιος δεν γνωριζει ας ψαχτει λιγο γιατι γενικα υπαρχει ενας κακος μυθος περι του συγκεκριμενου αυτοκινητου.
Βρειτε ΕΝΑ αυτοκινητο στην κατηγορια του Smart που να αντεχει σε μετοπικη προσκρουση 110 χιλ...
sirkostas (21-03-13)
Αυτά πέστα στον κακομοίρη που χαροπαλεύει στο νοσοκομείο ή καλύτερα στους γονείς του. Γιατί στην κατηγορία του μπορεί να είναι κορυφαίο, αυτό όμως δεν αρκεί όπως αποδείχθηκε.
Εκτός και αν συγκρουστεί με zastava yugo ή κάνα φιατάκι 127.
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
Faithful (20-03-13)
Επειδη το λεει ο θειος μου οτι δεν ειναι ασφαλες και η πεθερα του κολητου μου τοτε θα ακουσω αυτους...Ρε πατε καλα.
Υπαρχουν και ορια σε ολα τα πραγματα το smart ειναι ξαναλεω απο τα ποιο ασφαλες αυτοκινητα στην κατηγορια τους.
Τώρα ή τα ελληνικά μου έχουν κάποιο πρόβλημα ή διαβάζετε ότι θέλετε. Αμφισβήτησε κανείς ότι είναι το ασφαλέστερο στην κατηγορία του? Στην κατηγορία του? Δηλαδή μια κλάση ανώτερη της μοτοσικλέτας? Μα οτιδήποτε άλλο κινείται στους δρόμους είναι βαρύτερο, και άρα θα του κάνει μεγάλη ζημιά. Και ποιος θείος και κακιά πεθερά μου λέτε? Πείτε το σε αυτόν τον ηθοποιό που τράκαρε εχθές ότι δεν έπρεπε να πάθει κάτι γιατί είναι ασφαλές αυτοκίνητο, όχι σε μένα.
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
BrazHlias (20-03-13)
Δεν έπαιξε ρόλο ρε παιδιά η αντοχή του οχήματος στο συγκεκριμένο ατύχημα. Και άθικτη να έμενε η λαμαρίνα μικρή σημασία θα είχε, δεν πρόβαλε καμία αντίσταση στο μεγαλύτερο όχημα και το πήρε και το σήκωσε στην κυριολεξία. Και στην τελική, τι μας ενδιαφέρει αν αντέχει σε πρόσκρουση 110 χλμ όταν δεν αντέχει ο οδηγός;
Τωρα θα παω στο τρολαρισμα..
Ρε συ κοσμα,σου ειπα εγω οτι ειπες εσυ οτι ΔΕΝ ειναι ασφαλες αυτοκινητο???
Εγω λεω οτι το αυτοκινητο ειναι ΑΣΦΑΛΕΣ και εχει περασει ΟΛΑ τα τεστ οχι με κατινιστικα λογια αλλα με πραξει και πιστοποιησεις.
Εχω δει και αυτοκινητα αλλα ασφαλες ποιο μεγαλα απο το smart τι αρχιδια ασφαλεια εχουν...χαιρω πολυ υπρχουν και οι νομοι της φυσης...
Επισης δεν εκανα σε καποιον συγκεκριμενα quote ωστε να απαντησω προσωπικα,δεν μπορω να καταλαβω πως τα διαβαζεται ολα αυτα.
Ομαδικη μαλακια βαραμε και δεν καταλαβαινομαστε..
Tι εννοείς? Θα βάλεις κάνα τρολ των σπηλαίων να μας κοπανάει με το σφυρί του?
![]()
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
Reds (20-03-13)
Με ολο το θαρος που σου χω......Εισαι παπαρας.![]()
differance (20-03-13)
Reds (20-03-13)
Αν και το θεωρο εξυπηρετικο αυτοκινητο στην καθημερινοτητα και γενικα στην πολη
δεν το γουσταρω,τυχαινει ομως να ασχολειται με αυτα γνωστος μου ανθρωπος και μου εχει πει αρκετα καλα πραγματα γενικα σε αυτο που λεγεται αμαξι..
Εντάξει ρε Κοσμά, τι να κάνουμε τώρα? Ο κόσμος το'χει γυρίσει στα μικρά αυτοκίνητα και στα σκούτερ, για ευνόητους λόγους. Ακόμα και στις ΗΠΑ γίνεται αυτή η στροφή, μιλάμε για τη χώρα που βασιλεύουν κάτι κτηνώδη Χάμμερ, Ντοτζ κλπ.
Και θυμάμαι κι ένα μοντέλο της Σιτροέν (το ΖΧ μάλλον) πριν λίγα χρόνια που προσπάθησε να εφαρμόσει αυτό που λες για το κενό. Η μηχανή πάταγε πάνω σε 4 μαντεμένιες βάσεις και μόλις γινόταν τρακάρισμα αυτές οι βάσεις έσπαγαν και η μηχανή πεταγόταν έξω. Η θεωρία ήταν ότι θα δημιουργούνταν αυτό το κενό που λες και η μηχανή δε θα ερχόταν πίσω στη καμπίνα για να τσακίσει τους επιβάτες του αυτοκινήτου. Στη πράξη όμως αποδείχτηκε μούφα και μάλιστα έγινε και κάποιο ατύχημα που η μηχανή του Σιτροέν βγήκε και σκότωσε γυναίκα που δεν ήταν μπλεγμένη στο τρακάρισμα αλλά η μοίρα της την έκανε να περνάει απ' το σημείο εκείνη τη στιγμή.
Και να πω πως η αντίσταση του αμαξώματος δεν κρίνει την ασφάλεια του επιβάτη. Κάτι μαούνες που κυκλοφόραγαν τη δεκαετία '70 ήταν σκληρές και άκαμπτες σαν τανκ. Πάθαινε ελάχιστη ζημιά το σασί στα τρακαρίσματα, αλλά τους επιβάτες τους μαζεύαν με το κουταλάκι.
Reds (21-03-13)
Κωστα αυτο που λες,βαλε δυο τανκ να τρακαρουν με 40-50 χιλ δεν θα παθουν τιποτα,αυτοι που ειναι μεσα απλα θα αποκεφαλιστουν.
Για αυτο και πλεον τα αυτοκινητα προσπαθουν να τα κανουν"Σφουγγαρια"για την ασφαλεια του επιβατη αλλα οπως εγραψα και ποιο πανω υπαρχουν και οι νομοι της φυσης.
sirkostas (21-03-13)
Σύμφωνα με την Ντέιλι Μέιλ η εκτός των τυπικών συμπεριφορά του νέου Πάπα προκάλεσε ήδη τα πρώτα απρόσμενα συμβάντα εντός της καθολικής εκκλησίας.
Ο Φραγκίσκος κανονικά θα έπρεπε να ενημερώσει το γραμματέα του προκειμένου αυτός να κάνει τα δέοντα για να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με τον Αντόλφο Νίκολας, επικεφαλής του παλιού τάγματός του, στους Ιησουίτες.
Αντ” αυτού, ο Ποντίφικας επέλεξε να σηκώσει το ακουστικό, να καλέσει τον αριθμό ενός κτιρίου του τάγματος στη Ρώμη και να πει απλά στον τηλεφωνητή, «Καλημέρα, είμαι ο Πάπας Φραγκίσκος». Η απάντηση, κατά την εφημερίδα, ήταν μάλλον απρόσμενη για τον νέο Ποντίφικα: «Α, ναι; και εγώ είμαι ο Ναπολέων».
Ο «Αντρέας», ο τηλεφωνητής που βρισκόταν στο ιησουιτικό κέντρο, θεώρησε ότι κάποιος του έκανε φάρσα. Αλλά η υπομονή του Φραγκίσκου φαίνεται ότι πολύ γρήγορα τον έκανε να καταλάβει το λάθος του. Ετσι, ρώτησε ξανά «ποιος είναι;» και ο Φραγκίσκος τελικά τον έπεισε ότι είναι… ο εαυτός του.
«Είμαι πράγματι ο Πάπας Φραγκίσκος. Μην ανησυχείς Αντρέα, απλώς σύνδεσέ με με τον επικεφαλής πατέρα, θέλω να τον ευχαριστήσω για την επιστολή του», είπε ο Ποντίφικας, που δεν απέφυγε και τις συγγνώμες του αθυρόστομου ιησουίτη τηλεφωνητή.
Οπως γράφει η εφημερίδα, ένας ειδικός σε θέματα του Βατικανού σημείωσε ότι «δεν μπορείς να τον κατηγορήσεις. Κανένας άλλος Πάπας δεν θα σήκωνε το τηλέφωνο για να κάνει τα δικά του τηλεφωνήματα. Ενας αξιωματούχος συνήθως φωνάζει γραμματέα για να τα κάνει».
Reds (21-03-13)
Αυτα ειναι αεροδυναμικα βοηθηματα,για να κρατιεται το αυτοκινητο..............στον γκρεμο.
o yes!!
Κακιά στιγμή ήταν για όλους...
Πάντως με αυτό το θέμα έχει παραγίνει ... όποιο κανάλι και να βάλεις, ό,τι ώρα και να είναι καθώς και πάρα πολλά sites κάθε τρεις και λίγο πουλάνε το δράμα ενός νέου ανθρώπου και της οικογένειάς του με σιχαμένα κουτσομπολίστικη διάθεση ... μακάρι να γίνει καλά το παλληκάρι και ο κάθε άνθρωπος που βρίσκεται σε ανάλογη θέση ... αλλά το αίμα δεν είναι για χόρταση ...
Ρε γαμώτο, τι κάνω λάθος και παίρνω το 100 και βγαίνει ο Σπανούλης;
voskos_7 (23-03-13)
Bookmarks