Γνωρίζοντας πως ενδιαφέρεσαι για τη σωστή χρήση της γλώσσας, μερικές παρατηρήσεις, φιλτάτη Ρένα:
1. Η παύλα στην ελληνική γλώσσα είναι ενωτικό εννοιών. Η προέλευσή της δε είναι αγγλική. Παράδειγμα: Signature plate -> Πιάτο - υπογραφή. Ποτέ όμως αντι - εξουσιαστής, μη - ευθύς και ποτέ των ποτών αυτό που έχεις γράψει. «Κι εγώ Γερμανία και Ολλανδία υποστηρίζω» είναι το σωστό.
2. Πριν από συνδέσμους, ειδικά τελικούς και αντιθετικούς, όπως στην περίπτωσή μας, δεν μπαίνει κόμμα. Εξαίρεση: παρενθετική πρόταση με αυτοτελές νόημα. Άρα: Είναι ξύπνιος αλλά τεμπέλης. / Δεν είναι έτσι τα πράγματα, όμως (-> συνόνυμο) εσύ, νομίζω, ήσουν εκεί και θα έπρεπε να το γνωρίζεις.
3. Για το «ελλάδα» δεν χρειάζεται να πω κάτι...
4. «Να βρίζεις τους δικούς μας, (κόμμα) σε περίπτωση ήττας, (κόμμα) παρά (όχι από) τους ξένους. Δεν χώρισες τη δευτερεύουσα υποθετική πρόταση. Το από δηλώνει προέλευση: Έρχομαι από την Αθήνα. Δηλώνει αίτιο: Παρασύρθηκα από τα νεύρα μου. Δηλώνει αλλαγή κατάστασης: Απο υπουργός γραφιάς (χωρίς κόμμα) Εσύ συγκρίνεις και το από δεν κάνει. Κόλπο: Έχε στο μυαλό σου το αγγλικό «from». Όπου αυτό ταιριάζει, σίγουρα έχει θέση και το δικό μας «από». (δεν είναι απόλυτο αλλά στο 70% των περιπτώσεων θα σε βγάλει ασπροπρόσωπη)
Γενικά, αυτό δεν το λέω ως κοπλιμέντο, γράφεις καλύτερα από (να η σύγκριση) τους περισσότερους φίλους μας εδώ και γι' (το γι' πάντα με απόστροφο) αυτό κάνω αυτές τις παρατηρήσεις προς βελτίωση, γιατί την δικαιούσαι.
Στο εχω ξαναπει Δημητρη ότι δε θελω να αλλαξω τον τροπο γραφης μου,πχ δε μου αρεσει να χρησιμοποιω τονους.Κατανοω ότι είναι δυσκολο για έναν ανθρωπο του πνευματος να βλεπει δολοφονους της ελληνικης γλωσσας και ότι αρκετες φορες τα ποστ μου βριθουν γραμματικων και συντακτικων λαθων,αλλα εμενα δεν με ενοχλει.
Επειδη αναγνωριζω την αξια σου ως πολυ καλου χρηστη της ελληνικης γλωσσας ειχα ζητησει τη βοηθεια σου,οταν μου ειχαν κανει παρατηρηση 2-3 μελη του φορουμ.Δε χρειαζομαι ομως καθημερινη καθοδηγηση.
Αν όμως θεωρεις ότι δεν αντεχεις να διαβαζεις τετοια ποστ από ατομα που θεωρεις ότι τους αξιζει κατι καλυτερο,υπαρχει και το κουμπι ignore .
Κι εγω το ειχα πατησει στη δικη σου περιπτωση όταν εγραφες ποστ που σε θιγουν σαν προσωπικοτητα και σε παρουσιαζαν σαν ένα τελειως διαφορετικο ατομο από αυτό που πιθανοτατα εισαι.
ΥΓ:Φυσικα δεν υπαρχουν ασχημα αισθηματα,μια και κατανοω την καλη σου προθεση,αλλα ειναι κριμα να γραφουμε σε οπαδικο φορουμ φοβουμενοι οτι θα μας γινει παρατηρηση για κακη συνταξη,λες και ειμαστε στο σχολειο.
Στο εχω ξαναπει Δημητρη ότι δε θελω να αλλαξω τον τροπο γραφης μου,πχ δε μου αρεσει να χρησιμοποιω τονους.Κατανοω ότι είναι δυσκολο για έναν ανθρωπο του πνευματος να βλεπει δολοφονους της ελληνικης γλωσσας και ότι αρκετες φορες τα ποστ μου βριθουν γραμματικων και συντακτικων λαθων,αλλα εμενα δεν με ενοχλει.
Επειδη αναγνωριζω την αξια σου ως πολυ καλου χρηστη της ελληνικης γλωσσας ειχα ζητησει τη βοηθεια σου,οταν μου ειχαν κανει παρατηρηση 2-3 μελη του φορουμ.Δε χρειαζομαι ομως καθημερινη καθοδηγηση.
Αν όμως θεωρεις ότι δεν αντεχεις να διαβαζεις τετοια ποστ από ατομα που θεωρεις ότι τους αξιζει κατι καλυτερο,υπαρχει και το κουμπι ignore .
Κι εγω το ειχα πατησει στη δικη σου περιπτωση όταν εγραφες ποστ που σε θιγουν σαν προσωπικοτητα και σε παρουσιαζαν σαν ένα τελειως διαφορετικο ατομο από αυτό που πιθανοτατα εισαι.
ΥΓ:Φυσικα δεν υπαρχουν ασχημα αισθηματα,μια και κατανοω την καλη σου προθεση,αλλα ειναι κριμα να γραφουμε σε οπαδικο φορουμ φοβουμενοι οτι θα μας γινει παρατηρηση για κακη συνταξη,λες και ειμαστε στο σχολειο.
Πραγματικά είμαι αφόρητος για τις γυναίκες! Να είσαι καλά, Ρενάκι! Μου έφτιαξες τη διάθεση! (δεν ξερω πώς και τι αλλά είμαι κάπως απαισιόδοξος για το αποψινό παιχνίδι, πράγμα παράξενο για τον χαρακτήρα μου... Μακάρι να πέσω έξω.)
Ποιος είναι αυτός ο χωματόδρομος, που έγινε ο πιο εμπορικός δρόμος της Αθήνας;
Long Text Frame - Διαβάστε αν θέλετε με το κουμπάκι 'Εμφάνιση' το κείμενο:
Είναι η περίοδος που η Αθήνα προσπαθεί να γίνει πρωτεύουσα. Τα νερά της βροχής λίμναζαν, ελλείψει αποχετευτικού δικτύου, αλλά η πόλη είχε απλότητα και απίστευτη γοητεία.
Μετά ήρθαν τα μεγαθήρια, τα τσιμέντα και η ανοικοδόμησις.
Στη φωτογραφία της Agnes Baldwin Brett διακρίνεται το ξενοδοχείο η «ΝΕΑ ΗΠΕΙΡΟΣ» , όπως τεκμηρίωσε στην σελίδα της «Η Αθήνα μέσα στο Χρόνο», η Δέσποινα Δρεπανιά.
Ο χωματόδρομος, που σήμερα είναι από τους πιο εμπορικούς της Ευρώπης, είχε μεγάλο πλάτος, αλλά οι επιτήδειοι έσπευσαν να το εκμεταλλευτούν, κλέβοντας σταδιακά αρκετά μέτρα, δεξιά και αριστερά του δρόμου.
Ο κάθε ιδιοκτήτης «άρπαξε» 2-3 μέτρα δρόμου μπροστά από το ακίνητό του, με αποτέλεσμα ο κεντρικός δρόμος των Αθηνών να κινδυνεύσει να γίνει μονοπάτι…
Ο χωματόδρομος που βλέπετε, ήταν από τους πρώτους δρόμους που σχεδιάστηκαν στη σύγχρονη Αθήνα και είναι ένας από τους βασικούς άξονες του πρώτου πολεοδομικού σχεδίου, που συνέταξαν οι αρχιτέκτονες Κλεάνθης και Σάουμπερτ το 1833.
Η οδός αφιερώθηκε στον θεό του εμπορίου, για αυτό και ονομάστηκε Ερμού. Η Ερμού των «εργολάβων»
Μέχρι τα τελευταία χρόνια της Οθωνικής περιόδου, σύμφωνα με τον ιστορικό ερευνητή Ελευθέριο Σκιαδά, η οδός Ερμού αποκαλούνταν και «Μεγάλος Δρόμος».
Ήταν η κεντρική εμπορική αρτηρία της πρωτεύουσας, με πολλές κατοικίες γιατρών και δικηγόρων.
Εκεί όπου αργότερα ανεγέρθηκε το «Υπουργείον Δημοσίας Εκπαιδεύσεως», βρισκόταν το κατάστημα των αδελφών Φιλίππ, το αποκαλούμενο «Γαλλικόν» Κατάστημα.
Κοντά του βρισκόταν η Τράπεζα Γεωργίου Σκουζέ.
Παραπλεύρως, το Ζαχαροπλαστείο «Τζίτζικα», όπου αντί 25 λεπτών οι Αθηναίοι απολάμβαναν μία τεράστια πάστα «Κοπεγχάγη», ή έναν «εργολάβο».
Την εποχή εκείνη, ορισμένοι νέοι που δεν έκαναν τίποτε άλλο από το να ανεβοκατεβαίνουν την Ερμού, παρακολουθώντας τις κυρίες που σύχναζαν στα εμπορικά καταστήματα.
Ατελείωτες ώρες χάζευαν και κόρταραν. Ειρωνικά, οι μεγαλύτεροι και ο τύπος της εποχής, επειδή διαπίστωσαν ότι είχαν πάρει το έργο κατά αποκλειστικότητα και με πλήρη απασχόληση, τους αποκάλεσαν «εργολάβους». Προς τιμήν τους λοιπόν, ονομάστηκε έτσι το συγκεκριμένο γλύκισμα, που υπάρχει μέχρι σήμερα σε όλα τα ζαχαροπλαστεία.
Η πάστα «Κοπεγχάγη», ήταν μια «γλυκιά» εκδήλωση τιμής προς την πατρίδα του βασιλιά Γεωργίου, που κατέφθασε μετά τον Όθωνα.
"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down "happy". They told me I didn’t understand the assignment.
I told them they didn’t understand life."
—John Lennon
Εσείς κυρία μου να πάτε στο τοπικ της γεροντικής άνοιας
Αρχίζει ξανά να φαίνεται ποιοι το γυρνάνε στο οφ τόπικ και μετά κατηγορούμαι άδικα.
Οφείλετε να με ενημερώσετε ως εξουσία του φόρουμ, αλλιώς θα απευθυνθώ σε υψηλότερα κλιμάκια.
Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη ηηη μπάναρέ τον...
Επικαλούμαι την κάτωθι παράγραφο του κανονισμού:
8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του RED-DNA.COM/FORUM. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή.
Όλα τα παραβίασε....Χλευασμός και ειρωνεία για την ηλικία μου και προσωπική προσβολή για την άγνοιά μου, καθοδηγούμενη από την προκατάληψη του γράφοντα για το φύλο
το χρώμα των μαλλιών μου και την τάση μου να μου δημιουργούνται και να θέλω να μου λύνονται απορίες....
Απαιτώ τον κατάσκοπο εν λειτουργεία και μπαν στον μοντ που κάνει κατάχρηση εξουσίας!!!!
Σάκηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!! !
Τα μετέφερα βρε γερογκρινιαρα .....απαπαπαπαπα κακιά πεθερά ....Ερε Βαγγελίστρα μου τι έχει να τραβήξει αυτή η έρμη η γυναικά του Λεωνίδα ....
Βγήκες οφ τόπικ και μιλάς; Κάτσε να μπει ο Σάκης να σε μπανάρει και τα λέμε....
Εξέφρασα μια απορία και έπεσες να με φας....Αυτό απαγορεύεται ρητώς!!!!!
Ευτυχώς που ο κατάσκοπος έφτιαξε γεγονός που σημαίνει ότι φοβήθηκες!!!!
Και η γυναίκα του Λεωνίδα θα λέει ότι κέρδισε τον πρώτο αριθμό του λαχείου με μένα πεθερά....Σαμπάνιες θα ανοίγει!!!
Ο Άλιμος, η Γλυφάδα και το Ελληνικό είναι από τις πιο αρχαίες οικιστικές περιοχές. Πρωτοκατοικήθηκαν πριν από 6.000 χρόνια. Θεαματικές ανασκαφές
Long Text Frame - Διαβάστε αν θέλετε με το κουμπάκι 'Εμφάνιση' το κείμενο:
Σε ένα από τα καλύτερα φιλέτα της Αττικής, κατά μήκος της ακτής του Παλαιού Φαλήρου ως το Καβούρι, “έκαναν” τα μπάνια τους και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι.
Ο σημερινός Άλιμος, η Γλυφάδα και το Ελληνικό κατοικούνται συνεχόμενα τα τελευταία 6.000 χρόνια.
Από το 14ο π.Χ αιώνα εμφανίζονται οικισμοί και στο Φάληρο, τη Βούλα και στον Άγιο Κοσμά.
Στα τέλη του 6ου π.Χ. αιώνα, ο Κλεισθένης διαμόρφωσε και χώρισε την “παραλιακή” σε 4 δήμους: Παλαιόν Φάληρον, Αλιμούς, Ευώνυμον, που περιλάμβανε τη σημερινή Λεωφόρο Βουλιαγμένης και κομμάτι της Ηλιούπολης και Αιξωνή, που ταυτίζεται με τη σημερινή Γλυφάδα. [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]Νεκροταφείο στην Αργυρούπολη
Κάθε δήμος ήταν οργανωμένος. Διέθετε οικισμούς, δρόμους, ναούς, θέατρο, εργαστήρια και νεκροταφείο.
Η αρχαιολογική σκαπάνη έφερε στο φως το θέατρο του Ευωνύμου (Ελληνικό – Αργυρούπολη- Ηλιούπολη) και του Αλιμούντος.
Στο Φάληρο, τον Άγιο Κοσμά και στο Κοντοπήγαδο Αλίμου, βρέθηκαν εργαστήρια κατεργασίας λιναριού, ψαθοπλεκτικής, καλαθοπλεκτικής και παραγωγής κεραμικών.
Από ότι φαίνεται μέσω του φαληρικού λιμένα στο Δέλτα Φαλήρου έστελναν τα προιόντα τους σε διάφορες περιοχές.
Τα έσοδα από το εμπόριο τα διαχειριζόταν η κεντρική εξουσία των Αθηνών.
Οι βασικοί οδικοί τους άξονες ήταν η αστική οδός και η παραλιακή που συνέδεαν το άστυ, τον Πειραιά και το Φάληρο με τη μεταλλοφόρο Λαυρεωτική και το Σούνιο.
Αυτά είναι μερικά από τα ευρήματα των αρχαιολόγων που πραγματοποιούν ανασκαφές στην ευρύτερη περιοχή τα τελευταία 28 χρόνια. [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]Αγγεία από το νεκροταφείο που βρέθηκε στα Αστέρια της Γλυφάδας
Τα Αστέρια της Γλυφάδας
Σε μία από τις πιο διάσημες πλαζ, που έχει παρελάσει το διεθνές και ελληνικό τζετ σετ, βρέθηκαν αρχαία λείψανα.
Η ανακάλυψη έγινε τυχαία το 1998 όταν αποφάσισαν να ανακαινίσουν μερικές από τις “καμπάνες”.
Ένα νεκροταφείο της 3ης χιλιετίας π.Χ. και εργαστήρια για την επεξεργασία μεταλλεύματος «κρύβονται» στις τουριστικές εγκαταστάσεις των «Αστεριών» της Γλυφάδας. Ανακαλύφθηκε ακόμη και αρχαίο νεκροταφείο της Ύστερης Ρωμαϊκής περιόδου. Κοντά στους τάφους βρέθηκε και ένας μεγάλος λάκκος γεμάτος με σπασμένα αγγεία και θεωρείται ότι είχε σχέση με τελετουργίες. Ο οικισμός πάντως στον οποίο ανήκε το νεκροταφείο δεν έχει εντοπισθεί αν και πιστεύεται ότι βρίσκεται σε άλλο σημείο του λόφου. Λουόμενοι, «πολιτιστικά κέντρα» της παραλιακής και αρχαία συνυπάρχουν πλέον στον ίδιο χώρο. [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Ο Αστέρας της Βουλιαγμένης
Μέσα στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου Astir Palace της Βουλιαγμένης, τοΝ γνωστό Αστέρα, βρέθηκε το 1924 το ιερό του αρχαίου δήμου των Αιξωνίδων Αλών, ο οποίος κάλυπτε τις σημερινές περιοχές της Γλυφάδας, Βούλας και Βουλιαγμένης.
Είναι ένας ναός αφιερωμένος στον Απόλλωνα Ζωστήρα.
Τον ανακάλυψαν παιδιά του ορφανοτροφείου της Βουλιαγμένης, καθώς έσκαβαν στην παραλία.
Ήταν το επισημότερο ιερό του θεού στην Αττική και είχε στενές σχέσεις με το ιερατείο στη Δήλο. Επίσης, φιλοξενούσε τους πιστούς που πήγαιναν ή επέστρεφαν από τη Δήλο.
Ο ναός τιμούσε και γιόρταζε την πολεμική ιδιότητα του θεού Απόλλωνα, καθώς “Ζωστήρ” σημαίνει ο ζωσμένος με την πολεμική του εξάρτηση, αυτός που ετοιμάζεται για πόλεμο.
Είχε κτιστεί σε ιδιαίτερα στρατηγικό σημείο, ώστε να είναι ορατός και από τους δύο κόλπους. [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]Ο ναός του Απόλλωνα στη Βουλιαγμένη
Δυόμισι χιλιετίες αργότερα ο ναός βρέθηκε κατά ένα και πλέον μέτρο κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, καθώς ανέβηκε η στάθμη των νερών.
Έτσι, όχι μόνο δεν ήταν ορατός, αλλά είχε βυθιστεί σε παχύ στρώμα λάσπης και χώματος. Μετά από τις επεμβάσεις που έγιναν το 2011, το μνημείο αναδείχτηκε.
Σήμερα σώζονται οι κίονες και οι τοίχοι των τεσσάρων πλευρών του που ήταν κατασκευασμένα από πωρόλιθο. Αντίθετα, το δάπεδο έχει πλάκες τιτανόλιθου για να αντέχει στο χρόνο.
Μέσα στον ναό υπάρχουν τρία μαρμάρινα βάθρα στα οποία ήταν τοποθετημένα τα αγάλματα των τριών Θεών που λατρεύονταν. Του Απόλλωνος, της Λητούς και της Αρτέμιδος.
Η μαρμάρινη τράπεζα προσφορών μαρτυρά το πλήθος των θησαυρών που δεχόταν το ιερό.
Ενώ ο ιερέας διέθετε και μαρμάρινο θρόνο για να εκπέμπει δέος στους προσκυνητές
"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down "happy". They told me I didn’t understand the assignment.
I told them they didn’t understand life."
—John Lennon
Long Text Frame - Διαβάστε αν θέλετε με το κουμπάκι 'Εμφάνιση' το κείμενο:
Ταξιδεύοντας με αεροπλάνο να φροντίσεις να κλείσεις θέση δίπλα στο παράθυρο. Το αφιέρωμα του distractify διάλεξε ενδεικτικά 27 φωτογραφίες τραβηγμένες από το παράθυρο ενός αεροπλάνου.
Πυρηναία, Νέα Υόρκη, Νορβηγία, Πολωνία, Λος Άντζελες...Οι πόλεις απομακρύνονται, τα σπίτια μικραίνουν επικίνδυνα, τα δάση σχηματίζουν περίεργα σχήματα και τα σύννεφα σε πλησιάζουν σε απόσταση αναπνοής. Καλωσήρθες στην καλύτερη θέση του αεροπλάνου. Το παράθυρο.
"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down "happy". They told me I didn’t understand the assignment.
I told them they didn’t understand life."
—John Lennon
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ][Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ][Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]
Δεν ειναι και τόσο εντυπωσιακές αλλά είναι τραβηγμένες από μένα
Κατά σειρά ....
Πάνω από τις Άλπεις ταξιδεύοντας για Παρίσι
Απογείωση από το Μπαχρέιν για Ελλάδα
Η θάλασσα του Περσικου κόλπου και η Περσία , ταξιδεύοντας για Τεχεράνη ....
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]
Bookmarks