Κι εγώ αυτό πίστευα από την αρχή, αλλά 2-3 μπαρμπάδες που άκουσα σε βίντεο που ξέρουν 5 πράγματα παραπάνω, λένε ότι τα κουτιά είναι φτιαγμένα να καλύπτουν το 98% των καταστροφών, άρα είτε έγινε έκρηξη στα καύσιμα (σ' αυτή την περίπτωση δε θα έμεινε τίποτα όρθιο λένε), είτε έτυχε αυτό το 2% που δεν περιλαμβάνεται στις προδιαγραφές. Τους συγγενείς των θυμάτων λυπάμαι, είναι πολύ σκληρό που λογικά δε θα μάθουν ποτέ τι έγιναν οι δικοί τους...
Καμιά περίπτωση δεν έχει υπάρξει στην οποία δεν λειτούργησαν τα μαύρα κουτιά. Και στο πιο πρόσφατο της AirFrance (νομίζω - το 2009) που δε το βρίσκανε για μέρες, τα κουτιά έδιναν σήμα και ήξεραν στο περίπου που έχει βυθιστεί...
Μου φαίνεται πολύ νότια για να έφτασε εκεί το αεροπλάνο. Με βάση τα σχεδιαγράμματα που δείχναν τις προηγούμενες μέρες για το πόσο μακριά μπορούσε να πάει με τα καύσιμα που είχε.
Είναι μέσα στο εύρος και μάλιστα δίπλα από την 2η πιθανή διαδρομή που θα μπορούσε να κάνει. Επίσης, δεν αποκλείεται αν είναι τα συντρίμμια του αυτά που βρήκαν, να έχουν μετακινηθεί αρκετά από τους ανέμους. Ο Τσολάκης πάντως λέει ότι αν δεν υπήρχε δόλος, το αεροσκάφος θα έμπαινε στον αυτόματο πιλότο μετά την απογείωση και θα πήγαινε προς Πεκίνο αν είχε συμβεί αποσυμπίεση καμπίνας. Τίποτα δεν βγάζει νόημα...
Το σχεδιάγραμμα που είδα εγώ είχε κέντρο του κύκλου το σημείο τελευταίας επαφής, δηλαδή μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα ανατολικότερα απ' αυτό που βάζεις. Κι ο κύκλος έφτανε από Μογγολία μέχρι τις βόρειες ακτές της Αυστραλίας. Γι' αυτό λέω ότι το βλέπω δύσκολο να έφτασε μέχρι το Περθ που είναι στα νότια της ηπείρου. Τεσπα, νομίζω πως ήδη έχει ξημερώσει στην Αυστραλία και πρέπει να έχουν ξεκινήσει οι έρευνες, οπότε σε λίγες ώρες θα ξέρουμε αν τα αντικείμενα είναι κομμάτια απ' τ' αεροπλάνο.
λογικα σε 4-5 χρονια θα δουμε την ολη υποθεση στους κινηματογραφους
τι παιχτηκε και τι θα μας σερβιρουν δεν ξερω, αλλα αν και ασχετος ενα δεν μπορω να δεχθω, πως οι αμερικανοι δεν εχουν ιδεα ενω την ιδια στιγμη ξέρουν μεχρι και τι ωρα παει για κατουρημα η ανκγελα
Σε αυτή την περίπτωση τα μαύρα κουτιά βρέθηκαν μετά από 2 χρόνια.Το Airbus A330 από το Ρίο στο Παρίσι με 288 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε πάνω από τον Ατλαντικό το 2009.
Το πόρισμα ανέφερε ότι σημαντικά σημεία του αεροπλάνου έπιασαν πάγο με αποτέλεσμα να αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος. Το πλήρωμα προσπάθησε να επιδιορθώσει την ζημιά αλλά έχασε πολύτιμο χρόνο και δεν τα κατάφερε με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να χαθεί στον ωκεανό. 50 πτώματα ανασύρθηκαν από την θάλασσα μέσα στους επόμενους μήνες. Τα μαύρα κουτιά της πτήσης 447 βρέθηκαν τον Μάϊο του 2011 μαζί με άλλα 104 πτώματα. Οι υπόλοιποι 74 επιβάτες ακόμα αγνοούνται.
ΜenoumeEuropi τραλαλι λιλαλαλο
panahs7 (21-03-14)
Χαρακίρι. Πώς καθιερώθηκε η τιμητική αυτοκτονία των σαμουράι και πώς κατάφεραν να τις απαγορεύσουν
1580. Ο κυβερνήτης της Βόρειας Ιαπωνίας Bessho Nagaharu και οι άνδρες του κλεισμένοι σε κάστρο, πολιορκούνταν από τον εχθρό για 20 μήνες. Ο κυβερνήτης, βλέποντας το στρατό του να πεθαίνει από την πείνα, γιατί είχε διακοπεί η προμήθεια τροφίμων, πήρε μια απόφαση. Επειδή για τους Ιάπωνες η παράδοση στον εχθρό ήταν ατιμωτική, ζήτησε να λήξει η πολιορκία και να μην σκοτώσουν τους ανήμπορους άνδρες του. Σε αντάλλαγμα θα έκανε σεπούκου, ή χαρακίρι όπως είναι γνωστό στη Δύση. Δηλαδή θα αυτοκτονούσε με ένα μαχαίρι κόβοντας οριζόντια και διαγώνια το στομάχι του.
«Χάρα» και »κίρι»
Στο «μπουσίντο», τον κώδικα τιμής των Σαμουράι, το χαρακίρι ήταν ένας έντιμος τρόπος να πεθάνει κάποιος στο πεδίο της μάχης, προκειμένου να αποφύγει την ντροπή της αιχμαλωσίας και του θανάτου από τον εχθρό. Σύμφωνα με την ιαπωνική παράδοση το πνεύμα του ανθρώπου ζει μέσα στο στομάχι. Έτσι, επέλεγαν να κόψουν εκεί το σώμα τους αντί για το λαιμό ή την καρδιά. Το «χάρα» σημαίνει στομάχι και το «κίρι» μαχαίρι. Αρχικά εμφανίστηκε περίπου το 1200 στη φεουδαρχική Ιαπωνία και μετά την εισαγωγή του βουδισμού, η αυτοθανάτωση απέκτησε τελετουργικό χαρακτήρα. Για τους σαμουράι το σεπούκου ήταν προνόμιο και θέμα τιμής.
Με το χαρακίρι δινόταν εντολή επίσης για την τιμωρία ενός άνδρα που είχε υποπέσει σε ατιμωτικό σφάλμα και έπρεπε να ξεπλύνει τη ντροπή με τον θάνατό του. Σε ακραίες περιπτώσεις, ορισμένοι πολεμιστές έδειχναν τη θλίψη τους για το θάνατο του άρχοντα ή όταν ήθελαν να διαμαρτυρηθούν για κάποια αδικία. Στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο πολλοί Ιάπωνες που κατάγονταν από οικογένειες σαμουράι προτίμησαν να κάνουν σεπούκου, παρά να πέσουν στα χέρια των συμμάχων. Στο πεδίο της μάχης, οι σαμουράι το έκαναν γρήγορα και δίχως ιδιαίτερες προετοιμασίες. Σε περιόδους ειρήνης όμως, το σεπούκου ήταν τελετουργική διαδικασία που απαιτούσε την παρουσία μαρτύρων και αρκετή προεργασία.
Η τελετουργία
Συχνά οι μελλοθάνατοι πολεμιστές διάλεγαν να κάνουν χαρακίρι σε ναούς, κήπους ή στο σπίτι τους. Πριν από το ηλιοβασίλεμα, ο σαμουράι φορούσε ένα λευκό κιμονό και οι μάρτυρες, ανάλογα με την σπουδαιότητα του προσώπου, στέκονταν στην αντίστοιχη πλευρά του χώρου. Πίσω από τον γονατισμένο μελλοθάνατο, με το σπαθί στο χέρι, βρισκόταν πάντα ένα συγγενικό ή φιλικό πρόσωπο του σαμουράι. Άνοιγε το κιμονό και με το κίρι στο χέρι, δηλαδή το μαχαίρι, έκοβε το στομάχι του από δεξιά στα αριστερά. Ο συγγενής του τότε τον αποκεφάλιζε. Στις περιπτώσεις που έκανε χαρακίρι στο πεδίο της μάχης πέθαινε ή από αιμορραγία ή από σοκ.
Οι απαγορεύσεις και το τέλος του σεπούκου
Το χαρακίρι δεν εφαρμόζεται πια όπως στο παρελθόν, αν και ακόμη θεωρείται ένας έντιμος τρόπος θανάτου, χωρίς να αποτελεί πράξη αμαρτίας. Ο ιδρυτής της τελευταίας μεγάλης δυναστείας της Ιαπωνίας Ιεγιάσου Τοκουγκάβα, το 1603 προχώρησε στην έκδοση διατάγματος που απαγόρευε το σεπούκου. Τα προβλήματα που δημιουργούσε η ευθιξία των Ιαπώνων ήταν περισσότερα από αυτά που έλυνε. Το έθιμο ήταν τόσο βαθιά ριζωμένο στη ιαπωνική κουλτούρα, που παρά την απαγόρευση συνεχίστηκε. Έτσι, επί του Άρχοντα Νομπουτσούνα Ματσουντάιρα του Ίζου, η κυβέρνηση εξέδωσε ένα αυστηρότερο διάταγμα που απαγόρευε την τελετουργική αυτοκτονία. Φυσικά δεν τιμωρούνταν ο νεκρός, αλλά ο άρχοντας που επέτρεπε στους ακόλουθούς του να τελέσουν σεπούκου. Άρα όποιος έκανε χαρακίρι ατίμαζε και έβαζε σε κίνδυνο τον προστάτη του.
Το οριστικό τέλος ήρθε το 1873, παρά το γεγονός ότι για αρκετά χρόνια πολλοί πέθαιναν με αυτόν τον τρόπο. Μετά την ήττα στον Β΄Παγκόσμιο Πόλεμο, έγιναν πολλές τελετουργικές αυτοκτονίες. Σποραδικά ακόμη και στις μέρες μας παρουσιάζονται κρούσματα, τα οποία βέβαια είναι μεμονωμένα.
"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down "happy". They told me I didn’t understand the assignment.
I told them they didn’t understand life."
—John Lennon
Rena (22-03-14)
απο το βασιλια της παραπληροφορησης και της καταστροφολογιας ενημερωνεσαι;
Για μενα ολοι αυτοι οι "ειδικοι" που βγαινουν στις τηλεορασεις δεν μπορουν να εκφερουν καμια αποψη. Εχουν εμπειριες βεβαια, αλλα μιλανε καθαρα σε θεωρητικο επιπεδο, χωρις να ξερουν τις λεπτομερειες της υποθεσης. Βγαινει ο καθενας λεει τη θεωρια του και ενα "πιθανο" σεναριο, ικανοποιει τη ματαιοδοξια του να βγει να πει κατι στην τηλεοραση και σε λιγο καιρο δεν θα θυμαται κανενας τιποτα, ουτε βεβαια θα τον ξανακαλεσει ο εκαστοτε Ευαγγελατος,χατζηνικολαου κλπ, και να τον ρωτησουν: "Ρε μαστορα, τι μαλακιες μα τσαμπουνουσες τοσο καιρο;" Γιατι θα πει, "εγω υποθεσεις εκανα, δεν ειπα οτι ετσι εγιναν τα πραγματα"...
παρομοια περιπτωση με αυτη του ολαϊταν, που εβγαινε ο καθε καρδιολογος στον θωμαιδη και εβγαζε πορισμα χωρις καν να εχει εξετασει τον ποδοσφαιριστη.
Οχι βεβαια πως μονο εδω συμβαινει αυτο το πραγμα, παντου τα ιδια ειναι φανταζομαι...
Αν είχα μια ευχή, θα ήταν να φτασω καποια στιγμη, να γινω τοσο Ολυμπιακός όσο ο Σάββας Θεοδωρίδης.
sirkostas (21-03-14)
Δεν άκουσα μόνο αυτόν, άκουσα και εμπειρογνώμονες από ξένα μέσα. Πάνω-κάτω τα ίδια λένε. Όσο για τον Τσολάκη, τώρα τον έμαθα, δεν γνωρίζω αν είναι "παπάτζας", πάντως ο Εισαγγελάτος είπε ότι είναι αυτός που έβαλε την υπογραφή του στο πόρισμα του "Ήλιος", οπότε λίγο δύσκολο να είναι ένας τυχαίος που λέει παπαριές. Λίγο-πολύ όλοι θεωρητικά μιλάνε, αν ξέρανε τι έχει συμβεί θα βρίσκανε και το αεροπλάνο...
Έτσι ρε φίλε: Πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε ένα μπλογκ στο οποίο αφού συζητήσουμε ένα γεγονός, να γράφουμε και την είδηση, χωρίς κανένα στοιχείο - απολύτως.
Εγώ λέω, επειδή είναι και Ασία και αυτοί κάτι τέτοιες πετριές τις τρώνε πιό άσχημα από τους υπόλοιπους, ότι ο κυβερνήτης (ή τουλάχιστον αυτός που είχε τον έλεγχο στην επίμαχη χρονική στιγμή) του αεροσκάφους ήταν οπαδός του Lost και γούσταρε κάργα να το ζήσει, στην πραγματικότητα...
"Μπάτμαν και μαλακίες..."
Εγώ είμαι το "μικρό επαρχιωτόπουλο" και κατ' άλλους, ο
"λάγνος, ημεδαπός λογιστής".
Rena (22-03-14)
Εγώ δεν παρακολουθώ τι συμβαίνει με το αεροπλάνο, πολύ μπέρδεμα και σενάρια επί σεναρίων. Απλά εύχομαι να μην κρατήσει πολύ ακόμα για
να ηρεμήσουν τα συγγενικά πρόσωπα όσων χάθηκαν στην πτήση.
Όποιο γεγονός παραλαμβάνει η τηλεοπτική δημοσιογραφία, δύσκολα μακροημερεύει στη σφαίρα της σοβαρότητας και είναι ζήτημα ωρών η όποια συζήτηση να εκτραχυνθεί τελείως. Έχουμε, φυσικά και το διαδίκτυο, το οποίο, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, κάνει τα πράγματα, ακόμα χειρότερα.
Μπορεί και κάποια στιγμή, σύντομα, αν δεν βρεθεί οτιδήποτε, να διαβάσουμε καμία θεωρία συνωμοσίας που να αμφισβητεί ακόμα και την υπάρξη αρχικά του αεροπλάνου...
"Μπάτμαν και μαλακίες..."
Εγώ είμαι το "μικρό επαρχιωτόπουλο" και κατ' άλλους, ο
"λάγνος, ημεδαπός λογιστής".
BrazHlias (21-03-14), Kaine (21-03-14), pirateeeeeee (21-03-14)
Φυσικά και γνωρίζουν και όχι μόνο αυτοί. Αλλά υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν μπορούν να πουν...
Ο πιο σοβαρός είναι ο στρατιωτικός και ότι θα αποκαλύψουν την θέση τους και την τεχνογνωσία τους.
Οι υπόλοιποι είναι οικονομικοί (πιθανά συμφέροντα αεροκατασκευαστών, τουριστικών περιοχών κλπ.)
Πολύ πιθανό αν έχει γίνει και τίποτα περίεργο να έχουν πάει να τα συμμαζέψουν...
Αυτό το αεροπλάνο ήταν η αιχμή της τεχνολογίας. Ολα αυτά προγραμματίζονται και το επιβλέπουν πολλά ραντάρ. Αν ξεφύγει από τον διάδρομο του τότε χτυπάνε οι συναγερμοί σαν τρελοί στα κέντρα ελέγχου. Θεωρώ σίγουρο ότι έχουν σηκωθεί μαχητικά (ή ήταν σε ετοιμότητα να σηκωθούν)...
Αν έγινε αποσυμπίεση πως μπήκε κάποιος έκλεισε τα ραντάρ και προγραμμάτισε άλλη πορεία?
Η κατάρριψη του αεροπλάνου είναι από την αρχή ένα από τα πιο σοβαρά σενάρια
voskos_7 (21-03-14)
Aνατριχιάζω και μόνο που βλέπω να συζητιέται η αίτηση αποφυλάκισης του περιβόητου Κατσούλα.
Είδα και την άλλη βρωμιάρα τη Μαργέτη, που τη δείξαν σε βίντεο αρχείου τη μέρα της αποφυλάκισής της και σιχάθηκα ακόμα περισσότερο.
Γαμώ το κράτος μας και τη κοινωνία μας και γαμώ την επιείκεια που "πρέπει" να δείχνουμε σε τέρατα.
celticfrost (21-03-14), consigliere (21-03-14), dimace (21-03-14), Du3lisT (22-03-14), sabar77 (21-03-14), VALVERDES_7 (21-03-14)
Μόλις είδα τη διαφήμιση του Τζάμπο με τις προβατίνες και τους τσελιγκάδες!
Ποιος πυρηνικός εγκέφαλος εμπνέεται αυτά τα διαφημιστικά? Τι πίπες είν' αυτές?![]()
Δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό που λες αλλά υποτίθεται ότι το σωφρονιστικό σύστημα έχει πυλώνες 2 άξονες: Toν σωφρονισμό και τον παραδειγματισμό. Εάν δεν δίνεις το δικαίωμα ακόμα και σε τέρατα του χείριστου ειδους να σωφρονιστούν, τότε ποιο το νόημα να εφαρμόζεται αυτό το σύστημα? Δεν υπερασπίζω αυτό το σύστημα, αλλωστε είμαι υπέρ της θανατικής ποινής σε ορισμένες περιπτώσεις. Εάν όμως είναι να εφαρμοστεί τότε πρέπει να δεχτεί ο καθένας ότι όλοι έχουν το δικαίωμα στον σωφρονισμό. Και 19 χρόνια μέσα στην φυλακή δεν μπορείς να τα πεις και λίγα.
ΜenoumeEuropi τραλαλι λιλαλαλο
differance (21-03-14)
Eγώ δύσκολα θα πω ναι στη θανατική ποινή, αλλά στο θέμα της ποινής για τέτοια τέρατα θα ασπαστώ τη καραμανλική ρήση "όταν λέμε ισόβια, εννοούμε ισόβια".
Γιατί η ποινή της φυλάκισης έχει και τρίτο πυλώνα, αυτόν της προστασίας της κοινωνίας από επικίνδυνα κι αδίστακτα ανθρωποειδή.
celticfrost (21-03-14), differance (21-03-14), ILIAS-KORLEONE <<JESUS>> (22-03-14)
Bookmarks