Δεν ψήνεσαι να τους βοηθήσεις να το ξεπεράσουν...
"Μπάτμαν και μαλακίες..."
Εγώ είμαι το "μικρό επαρχιωτόπουλο" και κατ' άλλους, ο
"λάγνος, ημεδαπός λογιστής".
flessanto (17-08-23)
panahs7 (17-08-23)
flessanto (17-08-23)
"Το να παίζεις ποδόσφαιρο είναι πολύ απλό, το να παίζεις απλό ποδόσφαιρο είναι το πιο δύσκολο πράγμα" - Γιόχαν Κρόιφ
panahs7 (17-08-23)
Εν τω μεταξύ τον έχουμε πρήξει.![]()
απ οσο ξερω εγω οχι, οποτε θες ανοιγουν, μαλλον τα μπερδευεις με τον αναστροφεα ωσης (reverse thrusters) που εχουν τα jet, τα οποια μολις επιβραδυνεις κατω απο 70 Knots στο landing roll τα κλεινουν για να μην μπουν πετραδακια στη φτερωτη του συμπιεστη και τα γαμησουν ολα.
τα αεροπλανα με προπελα μεταβλητου βηματος κανουν το ιδιο απλα αναστρεφωντας το βημα της προπελλας (στριβουν τα πτερυγια κατα τετοιο τροπο ουτως ωστε η γωνια προσβολης των πτερυγιων του ελικα γινεται αρνητικη και ο ελικας αντι να τραβαει το αεροπλανο, το φρεναρει).
Παλια κατι καουμποηδες κανανε μεχρι και οπισθεν με αυτο τον τροπο απο τη ραμπα. απαγορευεται δια ροπαλου πλεον.
"Το να παίζεις ποδόσφαιρο είναι πολύ απλό, το να παίζεις απλό ποδόσφαιρο είναι το πιο δύσκολο πράγμα" - Γιόχαν Κρόιφ
estai (17-08-23)
Γιατι να κανω πλακα, πλακα κανω στα αλλα θρεντ, το οφ τοπικ το παιρνω πολυ σοβαρα
Το πραγματικο ερωτημα ειναι, γιατι διαβαζεις φορουμ για πιλοτους και γω διαβαζω φορουμ για ποδοσφαιρο, οταν ουτε εγω εχω ιδεα απο μπαλα αλλα και συ απο αεροπλανα.
"Το να παίζεις ποδόσφαιρο είναι πολύ απλό, το να παίζεις απλό ποδόσφαιρο είναι το πιο δύσκολο πράγμα" - Γιόχαν Κρόιφ
Δεν ξέρω αν είναι Σεφερλιακό αστείο, αλλά για να κάνω πόιντ λέω....πως μπήκα σε φόρουμ Αμερικάνων πιλότων και πήρα την πληροφορία για τα 70 knots.
Τελικά ποιοί είναι οι χειρότεοοι πιλότοι?? Έχω δει να κάνουν ανάποδες κινήσεις οι Γάλλοι στα τζόιστικ και να ακυρώνει ο ένας τον άλλον.
Το Αirbus εχει το συστημα με τα στικς, τα οποια φυσικα δεν ειναα μηχανικα συνδεδεμενα, οποτε το flight computer παιρνει σαν εντολη το μεσο ορο τον κινησεων. Αν δλδ ο ενας δινει κλιση φουλ αριστερα και ο αλλος φουλλ δεξια, αυτο παει στο κεντρο / ευθεια, κ οτι γινει, σαν τον μπουχαλακη δλδ.
Εχουν γινει ατυχηματα οταν πανω σε στρες, δεν διδεται ξεκαθαρη φραση απο τον εναν στον αλλον "your controls" και πανω στον πανικο κανουν και οι 2 τα δικα τους ενω ενας πρεπει να βαζει χερια καθε φορα.
δε υπαρχουν κακοι και καλοι πιλοτοι, υπαρχουν ασφαλεις και μη ασφαλεις.
Μονο οι στραταιοι και οι demo pilots (δες, ομαδα επιδειξεων ΖΕΥΣ, blue angels klp,) η δες Mat Hall Red bull racing κλπ, μονο αυτοι μπορεις να πεις οτι ειναι σε πραγματικα αλλο λεβελ, οι υπολοιποι ειμαστε ταξιτζηδες μπροστα τους.
Αν εννοεις τους στραταιους, μετα τους αμερικανους ειναι οι Γαλλοι, by far.
"Το να παίζεις ποδόσφαιρο είναι πολύ απλό, το να παίζεις απλό ποδόσφαιρο είναι το πιο δύσκολο πράγμα" - Γιόχαν Κρόιφ
Περίμενα πως θα εντυπωσιαστείς από τις γνώσεις μου. Ξέρω τα αιλερονς, τα σπιντμπρεικς, τα φλαπς, το ρούντερ, ξέρω τους αισθητήρες, τα προειδοποιητικά μπανκ ανγκλ, τερέιν.
Αν γίνει κάτι και χάσω ταχύτητα, θα κάνω ένα πιτς ντάουν να ανεβάσω ταχύτητα για να μη πάω σε σταλ. Για την απογείωση περιμένω να πιάσω τα 250 knots για να κάνω πουλ απ και μετά κάνω ενγκέιτζ τον αυτόματο αν πιάσω το κατάλληλο ύψος.
"Το να παίζεις ποδόσφαιρο είναι πολύ απλό, το να παίζεις απλό ποδόσφαιρο είναι το πιο δύσκολο πράγμα" - Γιόχαν Κρόιφ
Ωραίο αυτό. Ακούγεται σαν σενάριο ταινίας: μπορεί να μην έκανε την μεταγραφή του Ορτέγκα ο Ολυμπιακός αλλά κατάφερε και έσωσε ένα ολόκληρο αεροπλάνο.
Το φαινόμενο της πεταλούδας 2:
Πως μια αποτυχημένη μεταγραφή οδήγησε στην σωτηρία του πληρώματος του μοιραίου αεροπλάνου
Στάλθηκε από το NTN-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Bookmarks