Ποινή 20 δευτερολέπτων δέχτηκαν οι Fernando Alonso και Lewis Hamilton.
O Αλόνσο παρά την τιμωρία παραμένει στην 6η θέση, ο Χάμιλτον πέφτει στην 8η.
Είναι αυτό που λένε του έμεινε το @* στο χέρι
*τιμόνι
Iδού και το εν λόγω βίντεο!
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
Ποινή 20 δευτερολέπτων δέχτηκαν οι Fernando Alonso και Lewis Hamilton.
O Αλόνσο παρά την τιμωρία παραμένει στην 6η θέση, ο Χάμιλτον πέφτει στην 8η.
www.f1rstlap.com
Ποινή στους Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον
Με ποινή 20 δευτερολέπτων τιμωρήθηκαν οι Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον για την επαφή που είχαν λίγους γύρους πριν από τη λήξη του γκραν πρι της Κουάλα Λουμπούρ.
Οι αγωνοδίκες ερεύνησαν το ατύχημα μεταξύ των δύο πιλότων και διαπίστωσαν πως ο Βρετανός έχει αλλάξει γραμμή περισσότερες φορές από τις επιτρεπόμενες στην προσπάθεια του να διατηρήσει τη θέση του, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να επέλθει τιμωρία και συνεπώς να χάσει μία θέση (από την 7η υποχώρησε στην 8η θέση).
Αντίθετα, ο Ισπανός παρά την ποινή που του επιβλήθηκε, παρέμεινε στην 6η θέση της κατάταξης του γκραν πρι της Μαλαισίας.
www.f1rstlap.com
Καλά ρε, πριν από 2 λεπτά μας το είπες![]()
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
Έτσι μετά την ποινή έχουμε και λέμε:
Βαθμολογία Οδηγών:
- Sebastian Vettel (Red Bull) 50
- J.Button (McLaren) 26
- Lewis Hamilton (McLaren) 22
- M.Webber (Red Bull) 22
- F.Alonso (Ferrari) 20
- F.Massa (Ferrari) 16
- N.Heidfeld (Renault) 15
- V.Petrov (Renault) 15
- K.Kobayashi (Sauber) 6
- S.Buemi (STR-Ferrari) 4
- M.Schumacher (Mercedes) 2
- P.Di Resta (Force India) 2
- Andrian Sutil (Force India) 2
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
- Red Bull 72
- McLaren Mercedes 48
- Ferrari 36
- Renault 30
- Sauber Ferrari 6
- STR-Ferrari 4
- Force India-Mercedes 4
- Mercedes 2
www.f1rstlap.com
άστον ρε , έχει χαζέψει από τις μεγαλειώδεις εμφανίσεις του Βαζέλου του Μιλάνου
αντί να απαιτούμε μια ομάδα-μύθο , συμβιβαζόμαστε με τους μύθους γύρω από αυτή !!!
υ.γ. εγώ δεν χάνω από αυτούς τους αθλητές που κάνουν ντεκαπάζ
τελικά μπουρδελάκι η φετινή Φεράρι ή έτσι μου φάνηκε ;
αντί να απαιτούμε μια ομάδα-μύθο , συμβιβαζόμαστε με τους μύθους γύρω από αυτή !!!
υ.γ. εγώ δεν χάνω από αυτούς τους αθλητές που κάνουν ντεκαπάζ
αντί να απαιτούμε μια ομάδα-μύθο , συμβιβαζόμαστε με τους μύθους γύρω από αυτή !!!
υ.γ. εγώ δεν χάνω από αυτούς τους αθλητές που κάνουν ντεκαπάζ
Geo 5 (11-04-11)
ναι στο χωριό είναι ,
και μάλιστα το τμήμα των κλασικών είναι στο παλιό κτήριο που ήταν το εργαστήριο του παππού
αντί να απαιτούμε μια ομάδα-μύθο , συμβιβαζόμαστε με τους μύθους γύρω από αυτή !!!
υ.γ. εγώ δεν χάνω από αυτούς τους αθλητές που κάνουν ντεκαπάζ
το πρόβλημα του Καβαλίνο δεν είναι ο οδηγός του αλλά οι πέριξ του .
βαριά η σκιά των Τοντ , Μπρον και ένας Τομπάζης δεν φτάνει !!
αντί να απαιτούμε μια ομάδα-μύθο , συμβιβαζόμαστε με τους μύθους γύρω από αυτή !!!
υ.γ. εγώ δεν χάνω από αυτούς τους αθλητές που κάνουν ντεκαπάζ
Δηλώσεις του Alonso για τον αγώνα της Μαλαισίας
Μπορεί στις κατατακτήριες να ήταν σχεδόν 1 δευτερόλεπτο μακριά από τους δύο πρώτους, όμως στον αγώνα ο ρυθμός της 150° Italia ήταν πολύ ανταγωνιστικός και ο Fernando Alonso θα μπορούσε να είχε βρεθεί στο βάθρο αν δεν είχε το συμβάν με τον Lewis Hamilton. Οι δηλώσεις του “El Nano”:
Είμαι χαρούμενος με αυτόν τον αγώνα. Όχι με το αποτέλεσμα, αλλά επειδή τελικά ήμασταν ανταγωνιστικοί και ικανοί για να παλεύουμε ρόδα με ρόδα για μια θέση στο βάθρο. Δεν ήμασταν τυχεροί. Αν η κινούμενη πίσω πτέρυγα λειτουργούσε συνεχώς, θα είχα περάσει εύκολα τον Hamilton στην ευθεία, αλλά παλέψαμε σκληρά. Αμύνθηκε πολύ καλά και ακουμπήσαμε. Έσπασε η αεροτομή μου και έπρεπε να μπω στα pits για να την αλλάξω, χάνοντας κάθε πιθανότητα για να ανέβω στο βάθρο. Αυτά συμβαίνουν. Σήμερα ήμουν άτυχος, αλλά κάποια άλλη φορά θα έχω καλύτερη τύχη.
Το αυτοκίνητο έμοιαζε ικανό να διαχειριστεί τα ελαστικά, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούσα να παλέψω με τους άλλους. Με το πακέτο που είχαμε σήμερα δεν μπορούμε να αγωνιστούμε για τη νίκη, αλλά ελπίζω ότι σύντομα θα υπάρξουν αλλαγές. Καταλαβαίνουμε ότι στη Shanghai θα έχουμε άλλο ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Θα έχουμε κάτι καινούργιο, αλλά δεν ξέρουμε πόση πρόοδο θα μας επιτρέψει να κάνουμε. Όλοι ξέρουμε ότι τώρα πρέπει να σφίξουμε τα δόντια μας, και αυτό είναι που θα κάνουμε. Υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος για το πρωτάθλημα και δεν πρέπει να αφήσουμε τίποτα στην τύχη.
www.f1rstlap.com
Τα ρεκόρ στη F1 μετά το GP της Μαλαισίας
Το όχι και τόσο... κολακευτικό ρεκόρ του Νικ Χάιντφελντ, ο Φέτελ που έφτασε τον Τζένσον Μπάτον και που τώρα προσπαθεί να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ. Τα στατιστικά της Formula 1 μετά το Grand Prix της Μαλαισίας.
Μετά την κατάκτηση της τρίτης θέσης στο Grand prix της Μαλαισίας, ο Νικ Χάιντφελντ κατάφερε να σπάσει ένα ρεκόρ το οποίο δεν είναι και τόσο κολακευτικό. Ο Γερμανός είναι ο πρώτος πιλότος με τα περισσότερα βάθρα, αλλά όχι και την πρώτη θέση.
Με αυτό του το επίτευγμα ο πιλότος της Renault άφησε τον προηγούμενο κάτοχο του συγκεκριμένου ρεκόρ, Στέφαν Γιόχανσον, στη δεύτερη θέση.
Παράλληλα, στη Μαλαισία η γαλλική ομάδα είδε για 100η φορά πιλότο της στο βάθρο. Οι ομάδες που την ξεπερνάνε είναι οι εξής:
1. Ferrari 643
2. McLren 454
3. Williams 296
4. Lotus 172
5. Brabham 124
6.Benetton 102
Από την πλευρά του ο Σεμπάστιαν Φέτελ, σημείωσε τέσσερις νίκες σερί, με τις τρεις να έρχονται ενώ έχει ξεκινήσει από την πρώτη θέση του γκριντ. Ο προηγούμενος που είχε πετύχει κάτι ανάλογο ήταν ο Τζένσον Μπάτον που είχε πάρει το 2009 την καρό σημαία σε Μπαχρέιν, Ισπανία, Μονακό και Τουρκία.
Στην περίπτωση που ο Γερμανός πιότος νικήσει και στην Κίνα, θα φτάσει τις πέντε σερί νίκες και θα φτάσει τον Σουμάχερ, όπου το 2004 είχε πετύχει εφτά σερί νίκες!
Με τη 12η νίκη του στην καριέρα του ο "baby Schumi" ισοφάρισε τους Μάριο Αντρέτι, Άλαν Τζόουνς και Κάρλος Ρόιτερμαν, ενώ η 17η pole position του τον φέρνει στο ίδιο επίπεδο με τον Τζάκι Στιούαρντ.
Ο Πολ ντι Ρέστα, στη δεύτερη εμφάνισή του σε Grand Prix στη Formula 1, κατάφερε να βαθμολογηθεί, κάτι παρόμοιο είχε καταφέρει το 2007 ο Λιούις Χάμιλτον.
www.f1rstlap.com
Σουμάχερ: "Ανυπομονώ για την Κίνα"
Ο Μίκαελ Σουμάχερ ελπίζει να εμφανιστεί η ομάδα του καλύτερη από τη Μαλαισία στην Κίνα, σε ένα Grand Prix όπου ο ίδιος πάντα αντιμετωπίζει ως μεγάλη πρόκληση.
Στον πρώτο αγώνα, στην Αυστραλία, εγκατέλειψε. Στο δεύτερο Grand Prix στη Μαλαισία κατετάγη 9ος. Πλέον ο Σουμάχερ πιστεύει να καταφέρει να πλασαριστεί σε καλύτερη θέση στην πίστα της Σαγκάης.
"Φυσικά ανυπομονώ για να αγωνιστώ στη Σαγκάη, καθώς αποτελεί πρόκληση για εμένα, περισσότερο από καθένα άλλον στην ομάδα", είπε ο "Σούμι", ο οποίος στη συνέχεια συμπλήρωσε:
"Γνωρίζουμε ότι έχουμε πολύ λίγο χρόνο για να κάνουμε αλλαγές, μετά τον αγώνα της Μαλαισίας, αλλά μαθαίνουμε από κάθε γύρο που διανύουμε σε κάθε γύρο, οπότε είμαστε εδώ με ανοιχτό μυαλό και με την αισιοδοξία ότι μπορούμε να τα πάμε καλύτερα από τους πρώτους δύο αγώνες της χρονιάς".
www.f1rstlap.com
Λάθος απόφαση η επιστροφή Michael. Κρίμα γιατί είχε φτιάξει μεγάλη καριέρα.
www.f1rstlap.com
Bookmarks