Άμα θες να χτυπήσεις πιπινάκια υπάρχει και άλλη λύση
![]()
ο ρε πουστη να ειχα ενα τετοιο να σου ΄λεγα εγω μετα τι πιπινακια θα ειχα χτυπησει.
ποιa γκομενα θα σου ελεγε οχι?καμια μιλαμε
γαμω τα λεφτα τους γαμω ρε.
Άμα θες να χτυπήσεις πιπινάκια υπάρχει και άλλη λύση
![]()
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
xaxaxaxaxaxax![]()
chainsaw (17-04-10), stelios-7- (20-03-10)
ναι αλλα σπυρο θα εβαζες τις απιθανες μεσα...οτι γουσταρες εσυ
Καλα μην νομιζεις οτι και ολες οι γυναικες γουσταρουν οτι βλεπουν..Αλλες ειναι ασχετες.
Περιστατικο απο γιατρο..
Βαζει την γκομενα μεσα στο αυτοκινητο και πανε βολτα...κατα την διαρκεια και στη διαδρομη ολοι κοιταζαν καλα καλα..λεει αυτη η εξυπνη..μα καλα γιατι μας κοιταζουν ολοι???????
Απαντα ο Γιατρος..
Δεν κοιταζουν εμας γλυκια μου..το αυτοκινητο..γιατι τι αυτοκινητο ειναι ρωταει αυτη.. Ferrari τις λεει!!!
![]()
chainsaw (17-04-10), stelios-7- (20-03-10)
Μάλιστα. Πάπαλα δοκιμαστικά. ΑΝΤ1 γ@μ&@#*&^%
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
και παλι θα φαει σκονη
Η πέτρα, το σίδερο, το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο άνθρωπος αντέχει.
Νίκος Καζαντζάκης ( 1883-1957 , Έλληνας συγγραφέας)
ποτε θα το δειξει σε μαγνητοσκοπηση? τον αγωνα παλι απο το ιντερνετ ε?
υ.γ. δεν σε χαλασε ρε χαμιλτον που δεν περασες καν στην 3η περιοδο κατατακτηριων![]()
Αν είχα μια ευχή, θα ήταν να φτασω καποια στιγμη, να γινω τοσο Ολυμπιακός όσο ο Σάββας Θεοδωρίδης.
Oύτε internet, ούτε μαγνητοσκόπηση, ούτε τίποτα. Μας έφτυσε κανονικά ο ΑΝΤ1![]()
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Τζένσον Μπάτον είναι ο νικητής του 2ου grand prix της χρονιάς!! Δεύτερος ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα και τρίτος ο Φελίπε Μάσα.
«Λέγεις πασά μου να σε προσκυνήσω. Κι εγώ ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω»...
Γεώργιος Καραϊσκάκης προς τον Μαχμούτ πασά, 1823
nbqgr (28-03-10)
Lexus LFA Nurburgring
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Θέλοντας να γιορτάσει την τρίτη της συμμετοχή στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nürburgring , η Lexus δημιούργησε την έκδοση Nürburgring για τους πελάτες του LFA που θέλουν ένα supercar ακόμα πιο κατάλληλo για πίστα. Το LFA Nürburgring αναβαθμίζει αρκετά εξαρτήματα από ανθρακονήματα (CFRP), δηλαδή ένα μεγαλύτερο εμπρός σπόιλερ, πλευρικά σπόιλερ τύπου πτερυγίων και μια σταθερή πίσω αεροτομή, που συνδυάζονται για υψηλότερη αρνητική άντωση.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Με την αύξηση της μέγιστης ισχύος κατά 10PS η απόδοση υπερβαίνει τους 570PS, και το νέο Nürburgring LFA επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 3,7 sec και επιτυγχάνει τελική 325 km/h, παρόλη την πρόσθετη αεροδυναμική αντίσταση λόγω της αυξημένης άντωσης. Επίσης, μειώθηκε ο χρόνος αλλαγών σχέσεων κατά 0,05 sec στα 0,15 sec. Το «Nürburgring LFA», που θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 αντίτυπα, θα εξοπλίζεται με ακόμα πιο σπορ αναρτήσεις, διαφορετικές ζάντες και ειδικά ελαστικά υψηλής πρόσφυσης.
stelios-7- (30-03-10)
Ford: Νέο Focus RS500
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] H Ford αποκάλυψε το Focus RS500, μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής του κορυφαίου της μικρομεσαίου hatchback που θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα και θα σηματοδοτήσει το τέλος της παραγωγής του Focus RS. Το ντεμπούτο του RS500 θα γίνει στις 9 Απριλίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Λειψίας, ενώ η διάθεσή του στην αγορά θα ξεκινήσει τον Μάιο.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Το RS500 κινείται από τον 5κύλινδρο turbo των 2,5 λίτρων που κινεί και το "απλό" RS, αλλά για την περίσταση αποδίδει 350 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 46,9 kgm ροπής στις 2.500-4.500 σ.α.λ., έναντι 305 και 45,0 αντίστοιχα του RS. Για να επιτευχθούν αυτά τα νούμερα, το RS500 διαθέτει ένα σημαντικά μεγαλύτερο intercooler, μεγαλύτερο φιλτροκούτι, εξαγωγή turbo μεγαλύτερης διαμέτρου, αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου και επαναχαρτογράφηση της κεντρικής μονάδας. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Focus RS500 επιταχύνει στα 0-100 km/h σε 5,6 sec, ενώ η τελική του φτάνει τα 265 km/h.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Παρά την αυξημένη ισχύ, οι άνθρωποι του TeamRS, που ανέλαβαν την εξέλιξη, έκριναν ότι δεν χρειάζονταν αλλαγές στο σασί, και έτσι η εξελιγμένη εμπρός ανάρτηση "RevoKnuckle", το μπλοκέ διαφορικό της Quaife, τα φρένα και οι τροχοί των 19'' μεταφέρθηκαν αυτούσια από το RS, με τη μόνη διαφορά να εστιάζεται στις κόκκινες δαγκάνες. Η εξέλιξη του RS500 έγινε κατά κύριο λόγο στο "παλιό" Nurburgring, το θρυλικό (και απαιτητικό) Nordschleife, και εκτός από τους μηχανικούς του TeamRS συμμετείχαν και τρεις οδηγοί αγώνων που συμπλήρωσαν 10.000 συνεχόμενα χιλιόμετρα. "Θέλαμε να διασφαλίσουμε ότι ο αγοραστής του RS500 θα μπορεί να το οδηγήσει στο όριο στην πίστα χωρίς να ανησυχεί για την αξιοπιστία" τόνισε ο υπεύθυνος εξέλιξης του Focus RS500, Matthias Tonn. "Γι' αυτό και ξεπεράσαμε κάθε στάνταρ που είχαμε θέσει έως τώρα. Μετά από 500 συνεχόμενους γύρους στο Nurburgring, έχουμε εμπιστοσύνη ότι θα αποδειχτεί αξιόπιστο ενώ, όσον αφορά την απόδοση, πιστεύουμε ότι μπορεί να πετύχει γύρω κοντά στα 8 λεπτά".
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Αν και κανείς δεν μπορεί να χαρακτηρίσει το Focus RS "συντηρητικό", το RS500 είναι ακόμα πιο "κακό" χάρη στο μαύρο ματ χρώμα του αμαξώματος και το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα στην εμπρός εισαγωγή και το σπόιλερ, την πίσω αεροτομή και τον διαχύτη. Η ματ βαφή, που είναι και η μόνη με την οποία θα διατίθεται το RS500, εξελίχθηκε σε συνεργασία με την 3Μ και, σύμφωνα με τη Ford, είναι εξαιρετικά ανθεκτική, ιδίως στις μικροφθορές της καθημερινής χρήσης. Τέλος, στην καμπίνα το RS500 ξεχωρίζει από τις κόκκινες ραφές σε τιμόνι, πόρτες, επιλογέα και πατάκια, τα (προαιρετικά) κόκκινα δερμάτινα μπάκετ της Recaro και την μεταλλική πλακέτα στην κονσόλα, που φέρει τον αριθμό περιορισμένης παραγωγής του μοντέλου.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ][Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ]
stelios-7- (30-03-10)
τουμπανο και τα δυο..
Ευχάριστα είναι τα νέα για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς ο Alpha φαίνεται πως πήρε τα δικαιώματα για την κάλυψη του πρωταθλήματος.
Οι φίλοι της Φόρμουλα 1, θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν ζωντανά τον αγώνα της Κυριακής, ενώ ακόμη δεν υπάρχει πληροφόρηση για τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
Η δοκιμή που έκανε ο AΝΤ1 προβάλλοντας τον εναρκτήριο αγώνα στην πίστα του Μπαχρέιν μέσω ίντερνετ, δεν είχε τα επιθυμητά αποτέλεσμα με συνέπεια να μην συνεχιστεί η συγκεκριμένη διαδικασία.
chainsaw (31-03-10), stelios-7- (31-03-10)
ΝΑΙ ΡΕ ΜΠΡΑΒΟ
ετσι τελεια νεα......![]()
Airnessεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι
πωπω θα δουμε φερραρι θα δουμε μασα...θα δουμε και σουμαχερ ομως![]()
Airness (31-03-10)
Bookmarks