Πολυ "χοντρο"να παει στην Merc...
ενοειται πως αν επιστρεψει ο σουμι θα υποστηριζω αυτον παρολο που γουσταρω τη φεραρι.
ιδανικο σεναριο:πρωταθλητης στους οδηγους ο "ΕΝΑΣ",πρωταθλητρια ομαδα ΦΕΡΑΡΙ
Αν είχα μια ευχή, θα ήταν να φτασω καποια στιγμη, να γινω τοσο Ολυμπιακός όσο ο Σάββας Θεοδωρίδης.
Πολυ "χοντρο"να παει στην Merc...
δεν παει ρε καθηστε καλα..φερραρακιας ειναι..ελεος.. μια ζωη στην φερραρι δν το κουναει
Η πέτρα, το σίδερο, το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο άνθρωπος αντέχει.
Νίκος Καζαντζάκης ( 1883-1957 , Έλληνας συγγραφέας)
ρε με μιχαλακη και παλι στο τιμονι(αλονσο)ολα κοκκινα φετος![]()
FUCK PAO AND THE AVENUE
οχι ρε πουστη μου.
Η πέτρα, το σίδερο, το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο άνθρωπος αντέχει.
Νίκος Καζαντζάκης ( 1883-1957 , Έλληνας συγγραφέας)
ρε φιλε εγω με σουμαχερ αγαπησα φερραρι και γενικα φορμουλα..
πως μας πουλησε ετσι?
κριμα ρε γαμωτο..ολα για το χρημα τελικα γινονται..πουλημενε σουμαχερ..
Η πέτρα, το σίδερο, το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο άνθρωπος αντέχει.
Νίκος Καζαντζάκης ( 1883-1957 , Έλληνας συγγραφέας)
κακως επιστρεφει.
ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΜΟΝΗΣ
εχει βγαλει παρα πολλα λεφτα σπυρο.αυτα ειναι ψιχουλα μπροστα τους.
την υστεροφημια του βλαπτει.
ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΜΟΝΗΣ
Σταθη μην ξεχνας οτι ειχε και προβλημα με τον αυχενα του!
Η Mansory Cyrus δεν είναι παρά μια κλασική βρετανίδα (Aston Martin DBS ή DB9), η οποία έχει υποστεί βελτιώσεις στον τομέα της εμφάνισης από μια βαυαρική φίρμα που εδώ και δύο 10ετίες ειδικεύεται σε αυτό τον τομέα. Το τελικό αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό.
Για περισσότερα από 20 χρόνια, η βαυαρική εταιρεία Mansory έχει αναπτύξει και παράγει συναρπαστικές εκδοχές κορυφαίων μοντέλων για απαιτητικούς πελάτες σε όλο τον κόσμο.
![]()
Η τελευταία δημιουργία του κορυφαίου βελτιωτή ονομάζεται Mansory Cyrus (η μετάφραση της λέξης Cyrus σημαίνει κύρος και, αποδεικνύει με περίτρανο τρόπο τις υψηλές φιλοδοξίες της φίρμας) και βασίζεται στην Aston Martin DBS ή DB9.
Το εξωτερικό περίβλημα του αμαξώματος αλλά και μια σειρά από βοηθήματα με τα οποία εφοδιάζεται το αυτοκίνητο, είναι κατασκευασμένα από το εξαιρετικής αντοχής αλλά παράλληλα και πολύ ελαφρύ υλικό, το carbon. Το αυτοκίνητο διαθέτει νέους προφυλακτήρες με ενσωματωμένο διαχύτη, καπό με εισαγωγές αέρα, νέα πλαινά και μία νέα αεροτομή.
![]()
Παράλληλα οι νέες ζάντες ελαφρού κράματος, διαστάσεων 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω προσδίδουν στο αυτοκίνητο εξαιρετικά αθλητικά χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με τα ελαστικά Dunlop Sport Maxx , τα οποία έχουν διαστάσεις 255/30 για τους εμπρός τροχούς και και 295/25 για τους πίσω.
Όπως θα περίμενε και ο πλέον αδαής, η γερμανική φίρμα εξοπλίζει το δημιούργημά της με μια πλήρως ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση που χαμηλώνει το κέντρο βάρος του αυτοκινήτου. Στόχος δίχως άλλο, οι εντυπωσιακές επιδόσεις των Aston Martin DBS ή DB9 να είναι ακόμη εντυπωσιακότερες, χωρίς να περιορίζεται η οδηγική ευχαρίστηση και η ασφαλής οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
![]()
Ο οδηγός της Mansory Cyrus ανοίγοντας την πόρτα του πολυτελούς μοντέλου θα βρεθεί σε ένα σε ένα περίτεχνα εκλεπτυσμένο εσωτερικό το οποίο ακολουθεί την λογική πάνω στην οποία έχει φτιαχτεί το εξωτερικό περίβλημα του αυτοκινήτου.
ΟΙ αλλαγές που έχουν γίνει στο σπορ σαλόνι περιλαμβάνουν εκτενή χρήση αλουμινίου σε μια σειρά από πράγματα, όπως τα πεντάλ , το υποπόδιο, αλλά και τα εξαίσια μαρσπιε. Στα καθίσματα, στο επάνω μέρος υπάρχει κεντημένο το λογότυπο Cyrus. Η Mansory ενισχύει το εσωτερικό με μια σειρά από ειδικά προσαρμοσμένα τμήματα άνθρακα για το ταμπλό τα όργανα και την κεντρική κονσόλα. Σε γενικές γραμμές, στο εσωτερικό η φίρμα έχει χρησιμοποιήσει άριστης ποιότητας υλικά. Στα στοιχεία εκείνα που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον είναι και οι επενδύσεις από δέρμα το ταμπλό, τα καθίσματα και τις πόρτες, των οποίων η ραφή έχει γίνει στο χέρι και γι΄ αυτό το λόγο ξεχωρίζει. Αξίζει επίσης να σημειώσουμε πως το τιμόνι έχει επανασχεδιασθεί με στόχο να είναι πιο εργονομικό στην χρήση .
![]()
Μηχανικά το αυτοκίνητο αποδίδει 28 ίππους παραπάνω χάρη στην νέα εξάτμιση ενώ η τιμή απόκτησης της είναι λίγο τσουχτερή αφού για να την αγοράσει κάποιος πρέπει να καταβάλει γύρω στα 400.00 ευρώ για την Mansory Cyrus DB9.
Αυτα ειναι εργαλεια!!!!![]()
τι μαλακια ειναι αυτη;![]()
ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΜΟΝΗΣ
400.000 χιλιαρικα παρακαλω!!!
![]()
θα παρω 2 τοτε σπυρο.![]()
ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΜΟΝΗΣ
BMW: Μ1 Coupe με 350 PS το 2011
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Σύμφωνα με τον επικεφαλής της M Division, Κάι Ζέγκλερ, η BMW ήδη εξελίσσει μία έκδοση «Μ» της Σειράς 1 coupe. Η νέα έκδοση υψηλών επιδόσεων, που πιθανόν να ονομαστεί Μ1, θα διατεθεί στην αγορά την άνοιξη του 2011 και θα έχει ένα νέο 3λιτρο, 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα, με δύο turbo και απόδοση γύρω στους 350 PS.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Ο κινητήρας δεν θα είναι μία ενισχυμένη έκδοση εκείνου της 135i, αλλά θα βασίζεται σ’ αυτόν της νέας 535i με το turbo τύπου twin-scroll. Δεν θα έχει όμως μόνο ένα αλλά δύο turbo και πολλές άλλες μετατροπές, στα πρότυπα των νέων V8 twin turbo των Μ5 και Μ6. Η κίνηση θα είναι φυσικά πίσω, μέσω ενός ημιαυτόματου κιβωτίου DCT διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων και του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού M-differential.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Η έμπνευση για την Μ1 προήλθε από το πρωτότυπο tii concept (φωτ.) που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο, το 2007. Η εμφάνιση του μοντέλου παραγωγής αναμένεται να είναι ανάλογη, με τονισμένες ποδιές, μαρσπιέ, σπόιλερ και τροχούς 18 ιντσών. Γενικά η Μ1 θα είναι «πολύ πιο δυναμική από την 135i», όπως δηλώνει ο Ζέγκλερ, «αλλά και προσιτή». Η τιμή της στην Ευρώπη θα είναι περίπου 9.000 ευρώ υψηλότερη από εκείνη της 135i.
Galletti97 (07-01-10)
καυλαααααααααααααααααα..
Η πέτρα, το σίδερο, το ατσάλι δεν αντέχουν. Ο άνθρωπος αντέχει.
Νίκος Καζαντζάκης ( 1883-1957 , Έλληνας συγγραφέας)
Audi A1: Πρώτη φωτογραφία
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] [Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] H πρώτη φωτογραφία του Audi A1 στην έκδοση παραγωγής διέρρευσε τρεις μήνες πριν από την επίσημη παρουσίαση στο σαλόνι της Γενεύης που θα γίνει τον Μάρτιο. Η Audi "έχρισε" τον Justin Timberlake ως πρεσβευτή της φίρμας, και η φωτογραφία που ανέβηκε στο Facebook δείχνει εκείνο το μέρος του ρόλου του, που θα είναι να προωθήσει το νέο σουπερμίνι της Audi.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Audi λανσάρισε μια καμπάνια στο internet σχεδιασμένη να δώσει πληροφορίες για το A1 πριν από την επίσημη παρουσίασή του. Οι πρώτες φωτογραφίες που δημιουργήθηκαν από έναν καλλιτέχνη γκραφίτι ανέβηκαν post μαζί με μια συνέντευξη του αφεντικού της Audi Rupert Stadler και δύο σχεδιαστών του Audi A1.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Το πολυτελές σουπερμίνι της Audi θα διατεθεί προς πώληση στο τέλος του 2010 και εκτιμούμε ότι η τιμή του θα ξεκινά από τα 15.000 ευρώ για το βασικό τρίθυρο μοντέλο, ενώ ο κύριος όγκος της γκάμας θα παίζει μεταξύ 16.500 και 23.000 ευρώ. Το νέο Audi A1 θα μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη με το προσφάτως λανσαρισμένο VW Polo. Περισσότερες επιβεβαιωμένες πληροφορίες δεν υπάρχουν, αλλά πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι θα κινείται από την υπάρχουσα γκάμα των μοτέρ της VW και πιθανώς κάποια καινούργια.
[Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να δουν τα links. ] Πηγές της Audi αναφέρουν ότι η εταιρεία θα περιλάβει για το A1 μια μεγάλη ποικιλία έξτρα που θα επιτρέπουν την προσωποποίηση του κάθε μοντέλου. Επιπλέον η Audi σχεδιάζει ένα σύστημα service «all inclusive» που θα δίνει σταθερό κόστος χρήσης στο A1 για τρία ή πέντε χρόνια.
Phaedra (07-01-10)
Bookmarks