παντως και εγω λυπαμαι ειλικρινα για τον τζακσον ! ειδωλο ο τυπος! κριμα
Åãþ ðÜíôùò åëðßæù íá áíáêïéíùèåß íÝá çìåñïìçíßá, Depeche Mode åßíáé áõôïß...
παντως και εγω λυπαμαι ειλικρινα για τον τζακσον ! ειδωλο ο τυπος! κριμα
èá ãéíåé ôçò öïõêïõóéìáò
Κι εγω λυπηθηκα. Ποιος θα βιαζει τα παιδακια τωρα;
ÂëÝðåéò åêåßíï ôï âïõíü ðïõ ìïéÜæåé ìå êåñÜóé;
chainsaw (23-05-09)
ÐÝóôá ðñüåäñå. Äåí ôïí óõìðÜèçóá ðïôÝ áí êáé ìåóïõñáíïýóå óôá ÷ñüíéá ôçò åöçâåßáò ìïõ. ¹ôáí åíôåëþò Ýîù áðü ôá ãïýóôá ìïõ.
Êáé áõôÞ ç ìáíßá ôïõ íá áóðñßóåé êáé íá áëëÜîåé íïìßæù åßíáé ç ìåãáëýôåñç áðüäåéîç ãéá ôï ðüóï óÝâåôáé ï ßäéïò ôïí åáõôü ôïõ. Óôçí ðñïêåéìÝíç ðåñßðôùóç åßíáé üíôùò êñßìá íá áññùóôáßíåéò êáé ìÜëéóôá áðü ôÝôïéá áóèÝíåéá áëëÜ ï êýñéïò ôá Þèåëå êáé ôá Ýðáèå. Ç öýóç åêäéêåßôáé.
ελα ελα ελα υποτειθεται ειμαστε υπερανω!! σε οτι εχει να κανει με τα παιδια μεσα και εγω , αλλα ηταν ο σταρ σε οτι ειχε να κανει με το επαγγελμα του , απο εκει και περα στα θεματα περι ηθικης , γαμησε τα , καλυτερα πηγε ο μπους!(υπερβολες)
èá ãéíåé ôçò öïõêïõóéìáò
Καθολου υπερβολες.Ξερή αληθεια μονο.Χωρις ωραιοποιήσεις.
Πηδαγε ανήλικα ή τουλαχιστον προσπαθουσε γιατι το γαριδακι...δεν....
Ηταν πρεζονι και το έπαιζε "ίνδαλμα" και δεν ξερω τι.
Αυτα τα δυο μου αρκουν δεν παω παραπανω σε "αναλυσεις" και φιλοσοφικες διεισδυσεις. Επρεπε να εχει πεθανει χρονια πριν στο αποσπασμα αλλα ευτυχως απ' οτι φαινεται η φυση του ετοιμαζει πιο αργο και επωδυνο θάνατο. Δεν με χαλαει Βαλαντη.
ÂëÝðåéò åêåßíï ôï âïõíü ðïõ ìïéÜæåé ìå êåñÜóé;
Με την ιδια λογικη που ποτε δε γουσταρα την χεβι μεταλ μιας και το τρυπημα ητανε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ συστατικο για να σηκωθει είτε η φωνή είτε το πουλι στους "ήρωες" της μουσικης. Και δε με χαλαει γι' αυτο. Με χαλαει επειδη το γαμημενο σταρ συστεμ (και οι ίδιοι ασφαλως) ήταν ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ προτυπα για χιλιαδες παιδια.
Ε,οχι τωρα να κανω θεό τον καθε πρεζάκια. Και δε μιλαμε τώρα για χασίς ή καμια φούντα. Μιλάμε για πολύ πράμα. Και σορι απο τους φιλους της συγκεκριμενης μουσικής αλλα εφ' οσον μιλαμε για τέχνη, θα μιλησουμε σε ΟΛΟ της το πεδίο. Οποτε δεκτο να σου αρέσει η μουσική, απαραδεκτο να σου αρέσει ο πρεζάκιας.
ÂëÝðåéò åêåßíï ôï âïõíü ðïõ ìïéÜæåé ìå êåñÜóé;
Phaedra (23-05-09)
Νταξει ρε ο Πουσ... Ιδιος καριολακος ειναι.
ÂëÝðåéò åêåßíï ôï âïõíü ðïõ ìïéÜæåé ìå êåñÜóé;
ΑΝ ισχύει αυτό που λες συμφωνώ.
Είναι το πως στέκεται/υπάρχει/γεννιέται η όλη βιομηχανία του θεάματος. Κάνεις ΜΕΓΑ λάθος (ακριβώς όπως στο λέω) αν νομίζεις ότι μόνο το χέβι μέταλ (που δε γουστάρεις) λειτουργεί έτσι. Από κατηγορίες άλλο τίποτα: Ρεμπέτικα, house, rave, rock, metal, electronica και τόσες άλλες.
Οι μουσικές αυτές γεννήθηκαν από προσωπικότητες οι οποίες σίγουρα ήταν ιδιοφυείς/πολυσχιδείς με ότι αυτό συνεπάγεται. Ακόμα και σε διάφορους κλάδους της επιστήμης (τεχνολογία, συγγραφείς κλπ) θα διαβάσεις (και ξέρεις) τις άπειρες ιστορίες.
Οι άνθρωποι αυτοί έζησαν/ζουν τη ζωή τους με κάθε κόστος, τη ρούφηξαν μέχρι το μεδούλι. Αν είναι να τους κατηγορούμε λίγο μετράει, τη ζωή τους όμως πολλοί θα θέλαμε.
Στο λέω και εμπειρικά έχοντας παίξει σε μια μπάντα πως όταν είσαι σε τέτοια φάση γουστάρεις να κάνεις πράγματα και τρέλες που δεν είχες το θάρρος πριν. Πόσο μάλλον όταν καταφέρεις να γίνεις μεγάλος και τρανός. Κάπου η ισορροπία σου χαλιέται.
Τέσπα, το πόιντ είναι ότι δε φταίει η μουσική για τα πρότυπα των νέων. Άλλα αίτια προηγούνται που δεν είμαστε στο κατάλληλο φόρουμ να συζητάμε και δε θέλω κιόλας.![]()
Κοιτα δεν αντιλεγω οτι υπηρξαν καποιες μορφες. Και το ξερω πολυ καλα. Κυριως για αυτα που δε γουσταρω φροντιζω να μαθαινω, αυτα που γουσταρω θα τα μαθω με το χρονο.
Δεν εχω καμια αντιρρηση να ρουφηξεις τη ζωη μεχρι το μεδουλι. Χτυπωντας ενεσεις ομως ρουφας μαλακια μεχρι το μεδουλι, και καμια ζωή. Αν χαλιεται η ισορρροπια σου οπως λες τοτε καλως εκανα τα σχολια που έκανα.
Σιγουρα δε φταιει ΜΟΝΟ η μουσικη. Αλλα εχει και αυτη πολυ μεγαλο μερίδιο στα προτυπα των νεων. Ενα απο τα μεγαλυτερα για να ακριβολογουμε παγκοσμίως μετά ίσως μόνο απο τον κινηματογραφο.
Μιας και ειπες για το Ρεμπετικο που το γνωριζω πολυ καλα. Σαφως και οι μεγαλοι ρεμπετες (ισως πλην του μεγαλυτερου, του Τσιτσανη για τον οποιο μονο φημες υπαρχουν και ουδεμια αποδειξη) ηταν χρηστες κυριως χασις. Οσοι επεσαν σε βαρυτερα ναρκωτικα (και αν δεν το ξερεις, το τονίζω, οτι το 1920-30 και μεχρι την απελευθέρωση ή το 1935 δεν θυμαμαι καλα, που αρχισε να "ξεπορτιζει" το πρωϊμο ρεμπετικο ηταν ΕΛΕΥΘΕΡΗ η παραγωγη χασις, και μαλιστα η Τριπολη εκανε και εξαγωγή και το ελληνικό κράτος εισέπραττε φόρους) εγιναν αυτοματως αποδιοπομπαιοι τραγοι και δακτυλοδεικτουμενοι. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ενας απο τους κορυφαιους κατ' εμε ρεμπετες ο Ανεστης Δελλιας που πεθανε απο την πρέζα (χρηστης ηρωϊνης και κοκαϊνης παραλληλα) και εγινε αυτοματως παραδειγμα προς αποφυγη.
Επ' ουδενι δε βαζω στην ίδια μοίρα το χασις με την ηρωϊνη, την κοκαϊνη το LSD και τα παρομοια.
ÂëÝðåéò åêåßíï ôï âïõíü ðïõ ìïéÜæåé ìå êåñÜóé;
Ôá îÝñù ðÜíù-êÜôù êáé óõìöùíþ.
Åßíáé üìùò ôåëåßùò äéáöïñåôéêÝò åðï÷Ýò ôþñá ÓÜêç. ¶ëëï íá åßóáé óôïí Á' êáé Â' Ðáãêüóìéï ðüëåìï êáé Üëëï óôá ÷ñüíéá ôçò áðåëåõèÝñùóçò áðü ôá 60'ò êáé ìåôÜ.
Äå äéêáéïëïãþ óå êáììßá ðåñßðôùóç ôá íáñêùôéêÜ (ïýôå êáí êáðíßæù ðéá) áëëÜ áí åßíáé íá áêïýù ùñáßá êïììÜôéá áò ðÜñåé êáé üëç ôçí Êïñéíèßá ï êáëëéôÝ÷íçò, óôá @@ ìïõ.
Äå èá ðÜåé ôï ðáéäÜêé íá êáðíßóåé åðåéäÞ ôï åßäå óôçí ôéâé áëëÜ ãéáôß êáðíßæåé ï ãïíéüò ôïõ. Áõôü åßíáé ðïõ èÝëù íá óïõ äþóù íá êáôáëÜâåéò.
ÔÝóðá ðÜù ãéá ýðíï êáé ôá ëÝìå áýñéï.![]()
ωραια κουβεντα πιασατε...
ÊÁÍÅÉÓ ÊÁÍÅÉÓ
ÄÅÍ ÅÉÍÁÉ ËÅÌÏÍÇÓ
Tåëéêá áäéêùò åâñéæá ôçí didi.
Ðçãá óçìåñá êáé ðçñá ôá ëåöôá ìïõ ðéóù ãéá ôïõò Depeche Mode.
Aò åëðéóïõìå êáðïéá óôéãìç íá îáíáñèïõí ãéáôé èåëù íá ôïõò äù.
Ï ÊÏÓÌÏÓ ËÅÅÉ ÈÅÏÓ ÅÌÅÉÓ ÏËÕÌÐÉÁÊÏÓ
Violent Femmes - Blister in the Sun
[youtube]www.youtube.com/watch?v=2aljlKYesT4[/youtube]
Let me go WILD .....
![]()
Bookmarks