Pali ta idia? Pali feygo, feygeis, feygei...Αρχική Δημοσίευση από giovanni silva7
Einai adynaton diladi na syniparxoume kato apo tin idia stegi Olympiakoi me diaforetikes apopseis???
Ti na po re paidia...megala paidia eimaste oloi mas, an den eimaste ikanoi na anextoume tin diaforetikotita ton ypoloipon (oi opoioi einai malista kai opadoi tis omadas mas!) tote ti diaolo kanoume edo mesa?
Pos tha symperiferomastan diladi an eixame apenanti mas se sizitisi opadous tou bazelou i tis Aek klp.?
Symfonoi, orismenes apopseis einai akraies (me proti isos tin diki mou gia ton nyn proponiti...), afto omos den simainei oti exo na xoriso tipote me opoiondipote allo xristi goustarei ton Sollied. Olympiakoi eimaste oloi edo mesa kai prota ap'ola theloume to kalo tis omadas mas. Ean orismenes apopseis ekneyrizoun (kati pou einai logiko orismenes fores...) apla prosperaste tis kai ektheste eseis tin diki sas apopsi xoris na epititheste stous allous xristes. Einai toso aplo...
An telika oi apopseis pou grafontai se afto to forum sas ekneyrizoun toso poly oste den mporeite na tis anexteiete e tote ti allo na po ektos apo Kala Xristougenna kai Kali Xronia!
Bookmarks